הפועל רמת גן החתימה את עידן גולן, שישחק תחת אביו דני

עידן גולן
עידן גולן | צילום: הפייסבוק של הפועל ר"ג

העברות בישראל: החתמה שנויה במחלוקת של הקבוצה מהלאומית, שמסרה: "זו ההחלטה הנכונה". וגם: מכבי חיפה תדרוש מדוידזאדה לקצץ בשכרו, עכו מסרבת לקבל שחקנים עבור אז'ובל והפועל ב"ש מעוניינת בבלמי הפועל ת"א

(גודל טקסט)
רשמי
* גיא חיימוב חתם לשנתיים במכבי חיפה: "היו לי עוד הצעות, אבל מתחילת הדרך רציתי להגיע רק לכאן". עוד הודיעו הירוקים שהמגן עומרי בן הרוש הגיע לסיכום לגבי שחרורו וחתם לשלוש שנים בלוקרן הבלגית. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן).


Official!
OBH signed 3 years deal with @SportingLokeren#goodluckpic.twitter.com/UxpiJ3WHJV

— Dudu Dahan (@dududahan555) August 6, 2018

אריאל הרוש חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע והוא צפוי להירשם למשחק מול אפואל ניקוסיה ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית. לידיעה המלאה (חיים זלקאי).


* הפועל אדומים אשדוד, העולה החדשה לליגה א', הודיעה על שני שחקנים שימשיכו במועדון גם בעונה הבאה: דוד רביבו (40) ונועם תרועה (26).


ממשיכים בכל הכח קדימה ושמחים להודיע שדוד רביבו האיש בעל רגל הזהב ונועם תרועה השחקן האהוב שלנו מטוס הF35 ממשיכים עונה נוספת במשפחה האדומה של אשדוד. pic.twitter.com/CO6xfmnXPz

— הפועל אדומים (@FchAshdod) August 6, 2018


*הפועל רמת גן החתימה את עידן גולן (22), בנו של מאמן הקבוצה דני גולן, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. מהנהלת הקבוצה נמסר שבנושא: "אנו מודעים לרגישות הקיימת במקרה זה אולם לקחנו את ההחלטה המקצועית הנכונה מבחינתנו".


עידן גולן. ישחק תחת אביו בליגה הלאומית (צילום: הפועל רמת גן)
עידן גולן. ישחק תחת אביו בליגה הלאומית (צילום: הפועל רמת גן)


* חלוץ הפועל רעננה שגיא דרור חתם בהפועל פתח תקווה.


שמועות
* הפועל תל אביב לא מוכנה לשחרר את אחד מבין הבלמים אוראל דגני או אדי גוטליב להפועל באר שבע, הסכימה להעביר בתמורה לאחד מהם סכום כסף וגם את גיא מלמד. לחצו כאן לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


* הפועל חדרה סיכמה עם לוטם זינו את כל תנאיו, אולם הוא ייבחן תחילה (מיכאל וייסרמן)


* בלם אלמריה מליגת המשנה בספרד, חורחה מוריו, סיכם לשנתיים בעירוני קריית שמונה (רענן ברנובסקי)


* הפועל עכו מסרבת לשחרר את בן אז'ובל בתמורה לשחקנים בהשאלה ודורשת 900 אלף שקל. שחקן נוסף שעל הפרק בכרמל הוא מגן גנט אופיר דוידזאדה, שייאלץ לקצת בשכרו ולקבל שחרור ללא תמורה מהבלגים. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


* בבני סכנין נוטים לוותר על המגן פטריק דה סילבה, שנבחן בימים האחרונים ומתקשה להרשים. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


* מכבי פתח תקווה מעוניינת בגיא מלמד, אך הפועל באר שבע הבהירה כי היא דורשת עבורו את המחיר בו נמכר. לידיעה המלאה (תומר חבז)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי