עומרי בן הרוש שוחרר ממכבי חיפה וחתם בלוקרן הבלגית

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | צילום: מכבי חיפה

הירוקים הגיעו לסיכום עם המגן על סיום דרכו במועדון אחרי עונה אחת בלבד: "מודים לו על תקופתו בקבוצה ומאחלים הצלחה בהמשך הדרך". אופיר דוידזאדה המועמד המוביל להחליפו, סאן מנחם עשוי להישאר

(גודל טקסט)
אחרי עונה לא ממש מוצלחת שהסתיימה בפלייאוף התחתון, עומרי בן הרוש סיים הערב (שני) את דרכו במכבי חיפה באופן רשמי. המגן, שהגיע לכרמל אחרי ארבע עונות במכבי תל אביב ולא הצליח להתבלט, שוחרר מהמועדון ללא תמורה וחתם לשלוש שנים במדי לוקרן הבלגית.


"אנחנו מודים לעומרי על תקופתו במכבי חיפה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמו הירוקים. המגן השמאלי בן ה-28 יחתום בקבוצה מהליגה הבלגית בשעות הקרובות ויהפוך לליגיונר, כך על פי אותה הודעה שהוציאה מכבי חיפה לתקשורת.

 

כעת, הירוקים ינסו לצרף מגן שמאלי כשהמועמד המוביל נכון לרגע זה הוא אופיר דוידזאדה ששייך לגנט הבלגית, אך לא נמצא בתכניות של הצוות המקצועי. אם השחקן ישוחרר ללא תמורה ויוריד בדרישותיו, מכבי חיפה תנסה להחתימו. סאן מנחם, שתחילה היה אמור לעזוב, עשוי בסופו של דבר להישאר ולהוות גיבוי לעמדה. מוקדם יותר הערב, כזכור, מכבי חיפה התחזקה בשוער גיא חיימוב שחתם לשנתיים במועדון.


עומרי בן הרוש גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ובשנת 2013 עזב את קבוצת נעוריו לטובת מכבי תל אביב. אחרי ארבע שנים בצהוב כחול, במהלכן זכה בשתי אליפויות, גביע וגביע הטוטו, המגן השמאלי הצטרף למכבי חיפה במדיה שיחק בעונה האחרונה. כעת, הוא בדרכו ללוקרן הבלגית שתהיה התחנה הרביעית בקריירה שלו.


בן הרוש במעמד החתימה. עומרי בן הרוש (האתר הרשמי של לוקרן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי