בוזגלו לא יפתח בחמישי, לחץ על מכבי ת"א לשחרר את גולדברג

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

בכרמל עוקבים אחר אי שיתופו של המגן, שאף נגרע מסגל הצהובים לאירופה, ומקווים להחתימו בהקדם. גם סאן מנחם עוד על הפרק. קשר הרכש עשוי להשתלב מול אטאלנטה (ישיר בספורטHD2 החל מ-18:45)

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול אטאלנטה בסיבוב השלישי של הליגה אירופית (חמישי, 19:00 בספורטHD2). בקבוצה אומנם שמעו אתמול על ההגרלה לפיה אם יעברו את האיטלקים אז יפגשו את המנצחת בין פ.צ קופנהאגן לבין צסק"א סופיה, אך מעדיפים להתעסק במפגש הקרוב: "הראש כל כולו באטאלנטה ולשם מכוון ניר קלינגר, בתקווה שנעבור אותם נחשוב על היריבה הבאה. מה שבטוח שלא נוותר בשום משחק".

בהפועל חיפה מרוצים מהשתלבותו של הקשר אלמוג בוזגלו שחתם רשמית בסוף השבוע בקבוצה ויירשם לצמד המשחקים הקרובים, אבל נראה כי ביום חמישי יפתח על הספסל. "אומנם הוא עשה הכנה טובה והוא בכושר משחק, אך הוא צריך ללמוד את השיטה של הקבוצה", אמרו בכרמל.

לצד ההכנות למפגש הקרוב, במועדון ממשיכים בחיפושים אחר מגן שמאלי וזאת מכיוון שכרגע ישנו מגן שמאלי טבעי בודד בסגל והוא חן דילמוני ששיחק תשעים דקות גם בצמד המשחקים מול FH האיסלנדית וגם במשחק 'אלוף האלופים'. קלינגר הבהיר כי מעוניין להביא את מגן מכבי תל אביב שון גולדברג, שהודח אתמול מהסגל של הצהובים למשחקים מול פיוניק לאור צירופו של מאור קנדיל.


שון גולדברג. לחץ על ראשי הצהובים לשחררו (דני מרון)

בקבוצה מנסים להפעיל לחץ על מכבי תל אביב ועל השחקן כדי להביא לשחרורו ולהעבירו לכרמל. מועמד נוסף הוא מגן מכבי חיפה סאן מנחם שכבר ביקש שחרור מהירוקים לפני שבועיים, אולם המנהל הטכני מו אלאך הביע עניין בהישארותו ובקרוב תיערך שיחה נוספת בין אלאך לבין נציגו של מנחם, ג'קי דהאן. גם שמו של ערן לוי אומנם עדיין קיים, אך בשלב זה מעדיפים במועדון להחתים מגן שמאלי בכיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי