אנסטיס: יש בהפועל ב"ש זרים שנכנסו לפאניקה מהאזעקות

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | אודי ציטיאט

היווני שטרם סיכם על התרת חוזהו התראיין במולדתו וסיפר: "בעזה אומרים שהמלחמה נגמרה, נראה מה יהיו ההתפתחויות לפני שאחליט על עתידי. אמרו לי להיכנס מיד לממ"ד, הפצצה שנפלה נשמעה כמו רעידת אדמה"

(גודל טקסט)

שוער הפועל באר שבע יאניס אנסטיס עובר תקופה קשה. כפי שפרסמנו לא אחת, ראשי האלופה הציעו לו פיצוי של כ-150 אלף יורו עבור התרת החוזה שנחתם רק לפני חודש, מאז הוא יושב בעיקר על הספסל או ביציע וכעת זו לא רק ההדחה מההרכב שמטרידה אותו, אלא גם האזעקה שהייתה אתמול בבאר שבע ומצאה אותו לא מוכן.

אנסטיס היה בביתו כאשר נשמעה אזעקה בבאר שבע וטיל נורה לעבר העיר לפני ה-2:2 מול אפואל ניקוסיה. בהתחלה הוא לא ידע במה מדובר בכלל וחשב שמדובר ברעידת אדמה. הוא קיבל טלפון ממאמן השוערים של הקבוצה ונכנס לחדר המוגן. בראיון במולדתו סיפר סיפר על ההלם בו לקה: "היינו בבית ופתאום שמענו אזעקה של מלחמה.

"בהתחלה לא ידענו על מה מדובר ונכנסו לפאניקה", סיפר אנסטיס, "מאמן הקבוצה אמר לי שכל פעם שאשמע דבר כזה, שאכנס מיד לממ"ד ושבכל הדירות יש חדר כזה וקוראים לזה כאן חדר ביטחון. דיברתי גם עם עוד שני שחקנים זרים בקבוצה שאמרו לי שהם בפאניקה. כשנפלה הפצצה זה נשמע כמו רעידת אדמה".

ומה בנוגע לעתידו? השוער התייחס לכך בקצרה ורמז שגם המצב הביטחוני יהווה שיקול: "ממה ששמענו בעזה אמרו שהמלחמה נגמרה, אבל נראה מה יהיו ההתפתחויות לפני שאחליט על עתידי".


יאניס אנסטיס. האזעקה בוודאי לא מוסיפה לו שקט וביטחון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי