חוגג: אם הצעתי לא תתקבל תוך 24 שעות, אסיים את המו"מ

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

איש העסקים שמעוניין לרכוש את בית"ר נקב במחיר שהוא מוכן לשלם, והציב אולטימטום לאלי טביב: "לא ניתן להתקדם בצורה כזו". קודם לכן, הבעלים הודיע שיש לו רוכשים פוטנציאלים מארה"ב. צפו בהפגנה מול ביתו

(גודל טקסט)

משה חוגג הציב אולטימטום לאלי טביב. איש העסקים המעוניין לרכוש את בית"ר ירושלים נפגש היום (ראשון) עם נציגיו של הבעלים ואנשיו קיבלו את הנתונים הכספיים על ההתחייבויות והזכויות של המועדון, והיה נדמה שהושגה התקדמות במגעים, אך אחרי הפגישה הודציא איש העסקים הודעה רשמית ובה הוא מדבר בתקיפות כלפי האיש מולו ניהל את המשא ומתן.

"לאחר מרתון של פגישות שבהם התגלו חובות שלא נחשפו עד כה," אמר חוגג, "הסכמתי להעלות את הצעתי לרכישת בית"ר ירושלים, כולל לקיחת אחריות על חובות הקבוצה. הצעתי עומדת על 26 מיליון שקלים ואחריות על תביעות בסך 5 מיליון שקלים. זו הצעתי האחרונה. לצערי, עד כה לא קיבלתי נייר הסכם כתוב המאפשר להתקדם לקראת חתימה על עסקה. בכוונתי למצות את המשא ומתן ב-24 שעות הקרובות. במידה ולא נתקדם לחתימה על הסכם, אמשוך את הצעתי. לצד פעילותי העסקית, כדורגל הוא אהבת חיי. בכוונתי לפתח את המועדון ולקחת אותו לשיאים חדשים, אך לא ניתן להתקדם ברצינות בצורה זו. כולי תקווה שביממה הקרובה נצליח להגיע לעסקה ולהצעיד את בית"ר לדרך חדשה".

ממה שהתפרסם עד כה, מצידו של טביב נקבו בסכום של שמונה מיליון ש"ח עבור התחייבויות עבר ועתיד, ומצידו של חוגג הסכימו לקחת אחריות על ארבעה מיליון ש"ח בלבד, ועל הפער שנוצר מנסים לגשר בשיחות היום ומחר. כפי שפורסם בספורט1 במהלך סוף השבוע, מי שמנסים לתווך בין הצדדים ולגרום לעסקה להיסגר הם שטרן חלובה ואבי לוזון שגם נכחו בפגישה הראשונה עם חוגג ויצגו למעשה את הצד של אלי טביב.

לה פמיליה.
לה פמיליה. "טביב לא יכול להיות במועדון הזה" (אודי ציטיאט)

ארגון "לה פמיליה", שהבטיח במהלך היממה האחרונה כי יגביר את המחאה נגד אלי טביב אם הוא לא יעזוב את המועדון באופן מיידי, הגיע להפגנה רועשת וקולנית מול ביתו של הבעלים בכפר שמריהו 300 האוהדים שנכחו במקום שרו נגדו, קראו לו לעזוב את בית"ר ירושלים והדליקו אבוקות.

מוקדם יותר היום, כזכור, ארגון "לה פמיליה" הנלחם בנוכחותו של טביב במועדון הוציא בצהריים עוד הודעה ובכה כתב: "הארגון מודיע שקצה נפשו מהמשחקים והספינים של מר אלי טביב. לפי הפרסומים, משה חוגג הוכיח שהוא רציני בכוונותיו לרכוש את המועדון, בכך שהעלה את הצעתו מ-18 ל- 24 מליון ואילו טביב העלה שוב את הדרישה שלו. כל הנ"ל מוכיח לנו שוב שהכל משחקים. שטביב לא באמת מעוניין למכור את המועדון. והבוקר התעוררנו לספין חדש: יש מתעניינים מארה"ב בבית"ר ירושלים. אז קודם כל מסתבר שהקהל שלנו לא מרחיק רוכשים, מעניין. אם נבין היום שכפי שצפוי אדון טביב ממשיך להערים קשיים, אינו מתגמש ואינו מראה רצון מלא כולל מסמך דרישות להעברת המועדון, כבר הערב תצא הפגנה ענקית שתוכיח למר טביב שהרכבת הזו נסעה. שבמועדון הזה הוא כבר לא יכול להיות". 

מוקדם יותר הבוקר הוציא טביב הודעה אישית בנושא בה נאמר: "באשר למחול השדים והשמועות לגביי נושא מכירת בית"ר ירושלים, אני מבקש לעשות סדר בנוגע לבורסת השמועות ודיס אינפורמציה המפוזרים באמצעי התקשורת. אני מודה ומתוודה כי אכן מתקיים משא ומתן עם מספר גופים אשר מעוניינים לקנות את בית"ר ירושלים. אני מתייחס ברצינות לכל הצעה ובודק לעומק את הנתונים בצורה נבונה ואחראית. 

"אני מתחייב שכאשר אקבל את ההצעה הנכונה והמתאימה מבין ההצעות שקיבלתי, ביניהן הצעות מכמה אנשי עסקים אמידים מארה"ב, אמצא לנכון להוציא את המהלך לפועל באופן הנכון ולא תחת אמצעי לחץ כאלה ואחרים. כל מהלך המכירה ייעשה בצורה שקולה, נבונה והנכונה ביותר לבית"ר ירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי