מכבי ת"א נושמת לרווחה: עטר לא סובל מפגיעה במיניסקוס

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

החלוץ שהתלונן על כאבים בברכו עבר בדיקת MRI בה נשללה האפשרות לפגיעה ברצועות. איתי שכטר מגלה יכולת טובה באימונים, אך דווקא צ'יקו אופואדו צפוי לקבל דקות משמעותיות יותר. דור פרץ עדיין בספק

(גודל טקסט)

אלירן עטר אינו סובל מפגיעה במיניסקוס, כך התברר היום (שני) לאחר שהחלוץ עבר בדיקת MRI בעקבות כאבים שהוא חש לאחרונה בברכו. כעת, הצוות הרפואי של מכבי תל אביב יחליט על אופן הטיפול בחלוץ. כבר מספר שבועות שעטר מתלונן על כאבים, זאת למרות שהוא מתאמן כרגיל עם חבריו ואף נמצא בתקופה טובה מבחינת כיבושים ויכולת.  



במכבי תל אביב חוששים שהחלוץ ייעדר בין שבועיים לשלושה, אך עטר עצמו, למרות הכאבים, ביקש בתוקף לשחק בגומלין ביום חמישי בנתניה מול פיוניק. שחקן נוסף שסובל מכאבים הוא דור פרץ, שלא שותף ב-0:0 בארמניה בגלל פגיעה בכתף. הקשר מתאמן עם חבישה מיוחדת וההחלטה לגביו תתקבל רק באימון המסכם שיתקיים ביום רביעי. אם לא יהיה כשיר, דן גלזר עשוי להמשיך בהרכב.


מי שמגלה יכולת טובה באימונים הוא איתי שכטר, שאינו אמור לפתוח ב-11 של ולדימיר איביץ'. הצוות המקצועי של הצהובים רוצה להעניק לצ'יקו אופואדו, ששיחק 23 דקות במשחק בארמניה, דקות רבות יותר ויעשה זאת בהדרגה בגומלין ובחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל תל אביב ביום ראשון. גם מאור קנדיל שהצטרף לאחרונה מבני יהודה עשוי לשחק בקרוב על מנת להוריד את העומס מאלי דסה.


נציגיו של וידאר קיארטנסון הגבירו במהלך הימים האחרונים את המאמצים למצוא לחלוץ מועדון שיקלוט אותו. האפשרויות עבורו נכון לרגע זה הן ליגה המשנה באנגליה, הבונדסליגה והליגה הבכירה בבלגיה.



לא מוכן לוותר על משחק הגומלין ביום חמישי. אלירן עטר (אודי ציטיאט)

יצליחו למצוא לו קבוצה? קיארטנסון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי