דיווח: פער של כמיליון יורו בין טרבזונספור לב"ש על וואקמה

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

התקשורת הטורקית טוענת, למרות הפרסומים המוקדמים על סיכום בין המועדונים, כי הניגרי ששב ארצה ינסה לשכנע את אלונה ברקת לסגת מדרישתה לפיצוי של מיליון יורו וחצי ולשחררו כדי שיוכל לשחק בסוף השבוע בליגה

(גודל טקסט)
טוני וואקמה שב אתמול (ראשון) לישראל אחרי התרשמות בטרבזונספור הטורקית בשורותיה הוא מצפה לחתום, אולם בתקשורת הזרה מתפרסם כי הפערים בין הפועל באר שבע לקבוצתו המיועדת גדולים משחשבו.


בטורקיה פורסם הבוקר כי וואקמה ינסה בימים הקרובים לשכנע את הנהלת הפועל באר שבע לרדת מדרישתה שלה לקבל 1.5 מיליון יורו על וואקמה, מכיוון שהצעת הטורקים עומדת על חצי מיליון יורו בלבד ובשלב זה לא נראה כי הפערים ניתנים לגישור. ב"ש, בהודעתה הרשמית בסוף השבוע, אישרה כי וואקמה ייצא לטורקיה לצורך התרשמות וכך או כך ישחק ביום חמישי בגומלין מול אפואל ניקוסיה (2:2), דבר נוסף אליו מתנגדים הטורקים.


בטרבזון סיכמו את כל תנאיו הכספיים של וואקמה שצפוי להשתכר כ-800 אלף יורו בעונה והם מצפים שהוא יעמוד לרשות הקבוצה כבר במחזור הבא בליגה נגד סיבאספור ב-19 באוגוסט. טרבזון החלה את העונה בהפסד 2:0 לבאקשהיר ומדורגת בתום המחזור הראשון אחרונה יחד עם אנקרגוצ'ו.

Anthony Nwakaeme spotted at the Istanbul Atatürk Airport in Turkey ahead of a move to Trabzonspor. Source: @tehdit

The striker pulled a quick one on Hapoel Beer Sheva? With his team 2 goals down v. APOEL yesterday in Israel, he assisted Ogu's goal before getting the equaliser. pic.twitter.com/aOXn32SOlC

— Tolu Olasoji (@Tollexrism) August 10, 2018

כפי שפרסמנו אמש, וואקמה,לא נידב פרטים על חווייתו הקצרה בטורקיה והתבטא בנושא לאחרונה כשפרסם פוסט שבו ביקש לכבדו, לאחר שלמד על התרוממות מדרגות המס שכיווצו את הנטו במשכורתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי