קלינגר פרסם את הסגל לקראת אטאלנטה: אלבז ושוקרני בחוץ

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

בהפועל חיפה לא אהבו את יכולתם והתנהלותם של שני השחקנים שהצטרפו הקיץ והם לא ייצאו לגומלין באיטליה ביום חמישי: "אין החלטה לשחרר שחקנים, אבל הכל פתוח אם לא יהיה שיפור". גם מגרלשווילי וסרדל יישארו בארץ

(גודל טקסט)

המאמן ניר קלינגר פרסם הערב (שני) את הסגל שייצא לאיטליה למשחק הגומלין מול אטלנטה ביום חמישי. כפי שפרסמנו הבוקר לטיסה לא ייצאו הקשר רועי שוקרני והחלוץ אלי אלבז.

השניים מאכזבים את הצוות המקצועי מבחינת כושר משחק ובגישתם באימונים והם יתחילו להתאמן עם קבוצת הנוער עד אשר תחזור הקבוצה מחו"ל. "השניים הגיעו כשחקנים בכירים ומאכזבים לא רק ביכולת, אלא גם בהתנהלות", אמר גורם בהפועל חיפה שהוסיף: "אין כרגע שום החלטה לשחרר שום שחקן, אבל אם לא יהיה שיפור משמעותי ביכולת אז הכל פתוח".

מי שעוד יישארו בארץ הם המגן חיים מגרלשווילי שטרם חתם על חוזה חדש וניב סרדל שחזר לפני שבועיים לאימונים בעקבות פציעה קשה. "כל מי שמכיר את קלינגר יודע שאין לו סנטימנטים ומי שלא מתאים, לא יהיה בסגל" אמר גורם במועדון.

במקביל, בקבוצה החלו למכור כרטיסים לדרבי בחצי גמר גביע הטוטו ביום שני הבא. המחיר יהיה 50 שקלים אחיד לכל האצטדיון ואוהדי הקבוצה יישבו ביציע המזרחי.


אלבז. שחרור לא על הפרק, אבל ישנה אכזבה מחלוץ הרכש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי