טל בן חיים התאמן לראשונה עם בית"ר, חוגג הגיע לבית וגן

משה חוגג עם טל בן חיים
משה חוגג עם טל בן חיים | דני מרון

הרכש החדש עבר את הבדיקות, הבעלים נפגש עם אלי אוחנה והשחקנים וכבר הכין "רשימת קניות": קורהוט, דוידזאדה או גולדברג סומנו להגנה, רכש זר צפוי להגיע. במועדון ישוחחו עם יעקב בוזגלו בנוגע למאור

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פותחת הבוקר (שלישי) עידן חדש תחת ידיו של הרוכש החדש, איש העסקים ויזם ההייטק משה חוגג, שחתם אמש באופן רשמי על מזכר ההבנות לרכישת המועדון מידיו של הבעלים הקודם אלי טביב. בתום בוקר שכלל פגישה בארבע עיניים עם טביב, הודעה רשמית על הרכישה וביקור בכותל המערבי בירושלים, הספיק הרוכש חוגג להיפגש עם אלי אוחנה ואף להגיע בפעם הראשונה למתחם האימונים בבית וגן ולהיפגש לראשונה עם שחקני קבוצתו החדשה.

אוהדי בית"ר ירושלים, שמתעוררים היום למציאות חדשה, שמחה ומלאת אופטימיות לקראת העונה הקרובה, קיבלו אמש טעימה קטנה מההתנהלות החדשה שצפויה במועדון עם הגעתו של הרוכש החדש. אתמול בערב ורק שעות ספורות אחרי ההודעה הרשמית על כך שרכש את המועדון ובמהלך די מהיר, סימנו בבית"ר וי ראשון על רכש וסיכמו לשנתיים עם הבלם טל בן חיים, שכבר היה על סף חתימה בבני יהודה. בן חיים הגיע הבוקר לראשונה למתחם האימונים בבית וגן ועובר בשעות אלה את הליך הבדיקות הרפואיות, לקראת חתימה רשמית על חוזהו החדש.

כעת, עם הגעתו של הרוכש חוגג והזרמת הכספים הצפויה לתקציב המועדון, ובמקביל לצירופו של בן חיים שהתאמן הבוקר לראשונה עם קבוצתו החדשה, ינסו אלי אוחנה והמאמן גיא לוזון לצרף מספר שחקנים נוספים אחרי קיץ קשה מאוד שעבר על הקבוצה בכל הנוגע לנושא הרכש.


טל בן חיים, אימון ראשון במדים החדשים (דני מרון)

על הפרק כעת צירוף מגן שמאלי, כאשר שמותיהם של מיחאי קורהוט, אופיר דוידזאדה ושון גולדברג סומנו, החתמת קשר אחורי ככל הנראה זר והוספת לפחות שני שחקנים, קשר התקפי וחלוץ לעיבוי החלק הקדמי. מאור בוזגלו כבר סומן על ידי הרוכש החדש ובבית"ר צפויים לשוחח בקרוב עם אביו יעקב בוזגלו שמשמש גם כנציגו. גורמים במועדון היו רוצים מאוד לראות את החלוץ איתי שכטר חוזר למדים הצהובים-שחורים, אולם רק במידה והחלוץ, שחתם במכבי תל אביב וכרגע לא ממש מקבל הזדמנויות בקבוצתו החדשה, יבקש לעזוב את קריית שלום, תתבצע אליו פניה מחודשת.

בין המשימות הראשונות של חוגג, לאחר בדיקת הנאותות והחתימה הרשמית על כל הניירת המשפטית, יהיה לאשר את הרכישה בועדה להעברת זכויות ומיד לאחר מכן להיפגש עם יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי ולהפקיד ערבויות ובטחונות על מנת לאשר את תקציב המועדון לעונת המשחקים הקרובה.

חוגג עם אלי אוחנה. ייפגש עם אורליצקי (יונתן זינדל)
חוגג עם אלי אוחנה. ייפגש עם אורליצקי (יונתן זינדל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי