מכבי תל אביב תציע לכריסטיאן באטוקיו להגיע להסכם על פרידה

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | דני מרון

הקשר יגיע מחר לארץ במטרה להגיע עמו להסדר על התרת החוזה, גם הצעות נמוכות שהתקבלו על קיארטנסון לא מאפשרות למועדון לשחררו ולצרף קשר קדמי זר שכבר סומן. פרץ ועטר ינסו להתאמן לפני פיוניק. תלבושת החוץ הושקה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשלים הערב (רביעי) במתחם האימונים בקריית שלום את הכנותיה למשחק מחר נגד פיוניק הארמנית, לאחר 0:0 במשחק בשבוע שעבר בירבאן (20:30, ישיר בספורטHD1). האימון הערב יהיה מבחן עבור הקשר דור פרץ המתאושש מפציעה בכתפו שגרמה לו להחמיץ את המשחק הקודם וכן עבור החלוץ אלירן עטר שעדיין סובל מכאבים בברך למרות שהבדיקה לפני מספר ימים העלתה כי אינו זקוק להתערבות רפואית.

גם בנבחרת עוקבים אחר מצבם של השניים, הרי שדור פרץ ואלירן עטר אמורים להיות מוזמנים לסגל של המאמן האוסטרי אנדי הרצוג כשגם אלי דסה, איתן טיבי, איל גולסה ועומר אצילי מתוכננים לקבל זימון לקראת המשחקים בחודש הבא נגד אלבניה בליגת האומות ומשחק הידידות בבלפאסט נגד צפון אירלנד שלושה ימים לאחר מכן.

בכל הנוגע לחיזוק הסגל, במכבי תל אביב כבר סימנו רכש זר לעמדת הקשר הקדמי היצירתי וההמתנה היא למכירת החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון, שנכון לעכשיו התקבלו עבורו הצעות בסכומים נמוכים כך שמכבי תל אביב סירבה לשחררו.


קיארטנסון. במכבי תל אביב מחכים להצעה בעלת ערך עבורם (אודי ציטיאט)

מי שהוזמן להגיע לקריית שלום וצפוי לנחת כבר מחר בישראלי הקשר הארגנטינאי/איטלקי כריסטיאן באטוקיו אשר נמצא בשלבי החלמה וטיפולים בארגנטינה לאחר הניתוח שעבר ברצועות הברך. מכבי תל אביב תציע לבאטוקיו להגיע להסכם על פרידה עבור פיצוי כספי ואין בכוונתה להקפיאו מכיוון שמהלך שכזה ייאלץ את הקבוצה לעמוד בכל תנאי החוזה ולשלם לו את מלוא שכרו. באטוקיו הבהיר כי יוכל כבר בחודש ינואר 2019 לשוב למגרשים.

מרשימת השחקנים המושאלים הארוכה ששבו לקריית שלום עזב אתמול המגן השמאלי שון גולדברג שכרטיסו נרכש על ידי משפחתו והוא ישחק בעונה הקרובה בהפועל חיפה לאחר שסרב בתוקף להאריך את חוזהו בהצעה כספית משופרת. מספר קבוצות בליגת העל ובהן הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד ובני יהודה פנו למועדון בתקווה לקבל בהשאלה את עדן קארצב, אליאל פרץ, יונתן כהן ושחר פיבן כשמתן בלטקסה כבר נבחן באשדוד. במכבי תל אביב הוחלט כי דן גלזר, רוסלן ברסקי, מתן חוזז ושחר פיבן יהיו במועדון ולא ישוחררו לאחר שהארבעה חתמו על חוזים ארוכי טווח חדשים. בתוך כך, הבוקר השיקה מכבי תל אביב את מדי החוץ לעונה הבאה.

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי