מכבי ת"א-מכבי חיפה ביום ראשון, בשבת: ב"ש בק"ש

באר שבע אלופה
באר שבע אלופה | דני מרון

מנהלת הליגה פרסמה את מועדי המשחקים במחזור הראשון של ליגת העל, שיחלו בשבוע הבא. בשבת, קרב העולות בין חדרה להפועל ת"א וביום שני, מכבי פ"ת מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)
מנהלת הליגה פרסמה הערב (חמישי), מיד בתום המשחקים של הקבוצות הישראליות בליגה האירופית, את התאריכים ושעות המשחקים במחזור הראשון של ליגת העל.


במוקד, המשחק שבו תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה ביום ראשון, ה-26.8, ב-21:00. האלופה הפועל באר שבע תצא יום קודם לכן, בשבת, למשחק חוץ נגד עירוני קריית שמונה, הפועל ת"א תפגוש באותו יום בחוץ את הפועל חדרה בקרב העולות, ובית"ר ירושלים עם הבעלים החדש, תשחק ביום שני בחוץ נגד מכבי פתח תקווה.


אלה המשחקים במחזור הראשון בליגת העל


שבת, 25.8
18:00 – מ.ס. אשדוד – בני יהודה


18:45 – הפועל חדרה – הפועל תל אביב


19:30 – הפועל חיפה – מכבי נתניה


20:45 – עירוני קריית שמונה – הפועל באר שבע


לפניכם משחקי המחזור הראשון בליגת העל. משחקי המחזור השני יפורסמו בהתאם לזימוני השחקנים לנבחרות עקב הפגרה של פיפ"א שתחול בסמוך למחזור.
מרבית משחקי הסיבוב הראשון יפורסמו לאחר המחזור השני וסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית כדי להתאים את ימי המשחקים במסגרת המקומית למשחקים הבינלאומיים pic.twitter.com/QnRJQEydqS

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) August 16, 2018

יום ראשון, 26.8
19:00 – בני סכנין – הפועל רעננה


21:00 – מכבי תל אביב – מכבי חיפה


יום שני, 27.8
20:30 – מכבי תפח תקווה – בית"ר ירושלים


בהודעת המנהלת נאמר כי מרבית משחקי הסיבוב הראשון יפורסמו לאחר המחזור השני וסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית, וזאת כדי להתאים את ימי המשחקים במסגרת המקומית למשחקים הבינלאומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי