מכה קשה להפועל באר שבע: אורן ביטון סובל מקרע בצולבת

אורן ביטון
אורן ביטון | דני מרון

המגן שנפצע ב-1:2 על מכבי נתניה ביום ראשון במסגרת גביע הטוטו עבר בדיקת MRI, בסיומה אובחן סובל מקרעים ברצועה הצולבת הקדמית ומפגיעה ברצועה הצידית וייעדר מעל חצי שנה. קורהוט יתחרה על העמדה עם שיימן?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה היום (שלישי) כי המגן השמאלי אורן ביטון, שנפצע ב-1:2על מכבי נתניה ביום ראשון האחרון במשחקי הדירוג בגביע הטוטו, סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית ובנוסף פגיעה ברצועה הצידית, כך לאחר שעבר בדיקת MRI.

עוד מסרה האלופה כי בימים הקרובים תתקבל החלטה על המשך הטיפול במגן שייעדר מספר חודשים, חצי שנה לכל הפחות. כאמור ביטון נפגע בשלהי המחצית הראשונה במשחק מול מכבי נתניה בגביע הטוטו, ובדרך לחדר ההלבשה קרע את חולצתו בתסכול. "הוא כבר הבין את חומרת הפציעה", אמרו בקבוצה. לפני פתיחת העונה שעברה שבר המגן הצעיר את עצם השוקית ונעדר למשך מספר חודשים מהמגרשים. עם חזרתו הציג יכולת התאוששות מדהימה והיה שותף לזכייה באליפות השלישית ברציפות.

לנוכח ההתפתחויות תידרש הקבוצה לתגבר את עמדת המגן השמאלי, שכרגע מאוישת רק על-ידי שמואל שיימן. המגן ההונגרי מיחאי קורהוט שרק לאחרונה התאושש מפגיעה בברך קיבל אישור למצוא קבוצה חדשה, אבל לא מן הנמנע שיתבקש להקפיא את תוכניותיו ולעמוד שוב לרשות האלופה בתוקף החוזה בין הצדדים.


אורן ביטון מול מכבי נתניה. מכה קשה לאלופה (לירון מולדובן)

במקביל, הבוקר עזב את הקבוצה הקשר וובה בראון שחתם לשנתיים בעירוני קריית שמונה. גורמים במועדון טוענים כי ייתכן בהחלט שעסקה זו תקדם את האפשרות שנייג'ל האסלביינק יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף להפועל באר שבע.

מי שכבר נפרד מהקבוצה, טוני וואקמה, התראיין ל-BBC וסיפר על כך שבחר בטרבזונספור הטורקית על פני הליגה הסינית: "לא הכל זה סביב כסף, היה גם רצון להישאר באירופה כדי להתחרות על מקום בסגל נבחרת ניגריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי