סופית: אמיליוס זובאס ישחק בבני יהודה בעונה הקרובה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

השוער שהיה מועמד בין השאר לבית"ר ירושלים שוחח עם המאמן אבוקסיס והשניים סיכמו כי הוא ימשיך ללבוש את הכפפות הכתומות. קודם לכן אמר אבוקסיס ל-103FM: "ביקש לשים בצד את כל חוסר החשק"

(גודל טקסט)

בני יהודה תפתח את הליגה בשבת נגד מ.ס אשדוד, אבל עדיין לא ברור עד כמה היא מוכנה לזה. אחרי העונה המצוינת שעברה בה הגיעה לפלייאוף העליון, קיץ לא פשוט עבר על הקבוצה. הערב (שלישי) קיבל המועדון חדשות טובות כאשר נסגר סופית כי השוער אמיליוס זובאס ימשיך במדי הקבוצה גם לעונה הבאה. בשבוע שעבר, כזכור, הודח זובאס מהסגל לאחר שבמועדון טענו שהוא אינו רציני, ומאז עלו הצעות בקשר לשוער מכיוון בית"ר ירושלים וקבוצות נוספות.

מוקדם יותר הערב דיבר המאמן יוסי אבוקסיס בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על הקיץ, ההכנות והציפיות לעונה הקרובה. "כל הקבוצות עדיין צריכות להתחזק, "אמר אבוקסיס על הסגל החסר, "עדיין חסרים לנו שני שחקנים להשלמת הפאזל שלנו. סך הכל אני מרוצה משחקנים אחרים שקיבלו הזדמנות בגביע הטוטו, שחקנים צעירים שניצלו את הצ'אנס. היו שחקנים ששחררנו ביוזמתנו. חסרים לנו בלם וחלוץ. כל שחקנן מבחינתי שיהיה בסגל צריך לספק את הסחורה".

השפעת הפרשה בה מעורב הבעלים ברק אברמוב: "הכל מתנהל כרגיל, היו איזו שבועיים שדברים היו מורכבים כשהיה לנו קשה לסגור את העסקה של מאור קנדיל עם מכבי תל אביב. מעבר לזה אין משהו שעצר אותנו".

ברק אברמוב.
ברק אברמוב. "לא משהו שעצר אותנו" (עדי אבישי)

על ירדן שועה, אחד המצטיינים במשחקי גביע הטוטו: "אם הוא ימשיך להתנהל בצורה טובה ולהיות מקצוען, כי בשנה שעברה היו לו יותר מדי עליות וירידות, מדובר באחד השחקנים הכי טובים בשתארו בארץ בשנים הקרובות. הוא צריך להמשיך להתאמן כי שחקנים היום מתקלקלים בשנייה אחרי שניים או שלושה משחקים טובים. זה בעיקר תלוי בו".

על השוער אמיליוס זובאס, שהיה על סף עזיבה: "זובאס דיבר איתי באימון וביקש ממני לשים בצד את כל חוסר החשק שהיה מתחילת העונה, אמר שהוא בא נקי להיות שחקן של בני יהודה. בתחילת הקיץ אמרנו לו שאם תהיה הצעה עליו שתואמת את הציפיות שלנו ניתן לו ללכת, אני שמח שהוא בא כמו גבר ואמר שהראש שלו בבני יהודה והוא שם הכל מאחור. גם אני שמתי הכל מאחור".

"המטרות השנה? להמשיך להיות כמו בשנה שעברה מבחינת ההתלהבות, הרעב. אני פחות אוהב להגדיר מטרות. אני רוצה שהקהל שלנו ייהנה במשחקים, אם יהיו לנו שחקנים טובים נוכל לעשות את זה. מעדיף להביא שחקנים שאני יכול לסמוך עליהם מאשר להביא שם שאני אצטרך להיפטר ממנו אחרי שבועיים. לפני סוף העונה שעברה אברמוב הציע לאיתי שכטר חוזה ענק, אבל שכטר רצה ללכת למכבי תל אביב שהציעו לו הרבה יותר".

טל בן חיים.
טל בן חיים. "היה אמור לקבל משכורת גדולה" (דני מרון)

משרת מאמן הנבחרת: "ראיתי שמכיוון הנבחרת זה לא משהו שהולך לקרות, ושמחתי להישאר בבני יהודה. אני מאוד נהנה בקבוצה, אני נמצא אולי במועדון קצת פחות גדול אבל אני מרוצה מהצוות והכל. ברגע שראיתי שמונה מנהל מקצועי שרוצה שכל הזכויות יהיו אצלו פניתי לברק ואמרתי לו שמבחינתי אני מסיר את מועמדותי לנבחרת ישראל ושאני מוכן להישאר בבני יהודה".

על טל בן חיים, שכבר סיכם בקבוצה אך לבסוף חתם בבית"ר באופן מפתיע: "לא היה שחקן שאמרתי לברק שאני רוצה אותו והוא אמר שהוא לא יכול. כמעט הבאנו את טל בן חיים במשכורת שהיא אחת הגדולות שהיו פה בבני יהודה, בסופו של דבר אני קצת שמח שהוא לא בא. מי שלא בא במאה אחוז לבני יהודה, אני מעדיף שלא יבוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי