גרשון ייעדר מול מכבי תל אביב, התלבטות בין סאן מנחם לרז מאיר

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה
פרד רוטן מאמן מכבי חיפה | ערן לוף

הקפטן נפצע ולא כשיר למחזור הראשון של הליגה, רוטן יחליט מי יפתח במקומו בהגנה. גלזר וקהת חזרו לאימונים וצפויים להיכלל בסגל, אנחת רווחה משחרורו של קלאוס: "אחת הטעויות הגדולות שלנו בשנים האחרונות"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו אתמול (חמישי) ליום מנוחה, והיום יגבירו את קצב ההכנות לקראת המשחק הראשון של העונה נגד מכבי תל אביב. המאמן פרד רוטן עשוי לערוך שיחה במהלך האימון ולציין את הנקודות החזקות של הצהובים. בנוסף, בצוות המקצועי יבהירו לשחקנים שצריך להימנע לחלוטין מטעויות במרכז ההגנה ולא לספוג שער דומה לזה שכבשה נגד הקבוצה הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו.

בצוות המקצועי לא מתכוונים לבצע שינויים משמעותיים מהניצחון על היריבה העירונית, אך טרודים מהפציעה של הקפטן רמי גרשון. האחרון קיבל מכה חזקה בצלעות ביום שני וייעדר מהמחזור הראשון. כרגע נראה כי רוטן מתלבט בין רז מאיר לבין סאן מנחם בתור תחליף בהגנה. במשחקי גביע הטוטו דווקא מאיר, שהוא ימני, תפקד במקומו של גרשון ואילו מנחם קיבל בעיקר הזדמנות במרכז השדה. מאידך, השוער עומרי גלזר והקשר רועי קהת שהיו מחוץ לסגל בגביע הטוטו חזרו לאימונים מלאים וקיים סיכוי כי יהיו בסגל מול הצהובים.

מי ששוב יפתח, והפעם לא בתור נבחן אלא כשחקן הקבוצה, הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק שנרשם אתמול בבקרה התקציבית על חשבונו של החלוץ היווני סטפנס אתנסיאדיס. קלאוס הגיע לסיכום עם ראשי חיפה על שחרורו וחתם על התרת חוזהו. במכבי חיפה הגיבו לאחר עזיבתו: "מדובר באחת הטעויות הגדולות שלנו בשנים האחרונות, אבל הפנים קדימה ולמדנו היטב מהמקרה".

קלאוס.
קלאוס. "למדנו מהמקרה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי