קלינגר יעלה עם הרכב חסר מול מכבי נתניה, אלבז עשוי לפתוח

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

החלוץ שהוצא מהסגל אחרי משחק הבית מול אטאלנטה צפוי לעלות ב-11 במשחק הפתיחה של הליגה (שבת ב-19:30, בספורט 3) במקומו של פאפאזוגלו המורחק. גולדברג התייחס להגעתו ואמר: "הגעתי להפועל חיפה כדי להשתדרג"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח מחר (שבת ב-19:30, בספורט 3) את העונה במשחק הבית מול מכבי נתניה. לאחר הזכייה בתואר אלוף האלופים והחוויה באירופה יקוו האדומים להוכיח כבר במחזורים הראשונים שהם מסוגלים לרוץ לצמרת הגבוהה.

חיפה תגיע למשחק למשחק בהרכב חסר בעיקר בחלק ההתקפי לאור פציעתו של אלמוג בוזגלו שסיים את העונה וללא החלוץ תנאסיס פאפאזוגלו שהורחק בדרבי בחצי גמר גביע הטוטו. המאמן ניר קלינגר טרם קיבל החלטה לגבי חוליית ההתקפה במשחק מחר אך לא מן הנמנע כי החלוץ אלי אלבז יילקח בחשבון לאחר שהודח מהסגל בשבועיים האחרונים.

גם בחוליית הקישור ישנה התלבטות בין ראדו גינסארי לגל אראל. בכל מקרה קלינגר צפוי לפתוח עם שלושה בלמים כאשר ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש וריקי מיטרבסקי יוצבו במרכז ההגנה לצידם של המגנים יהיו דור מלול ושון גולדברג. האחרון התייחס להגעתו לכרמל ואמר: "עשינו המון מאמצים להגיע ואני מאוד שמח שהצלחתי לעשות את זה. הפועל חיפה קבוצה מצוינת עם צוות מקצועי מצוין ואני יכול להתפתח כשחקן כאן".


שון גולדברג. "עשיתי המון מאמצים כדי להגיע לכאן" (הפועל חיפה, רשמי)

המגן תיאר את ההרגשה בעקבות הדרבי בגביע הטוטו והוסיף: "נהניתי בדרבי וגם התחברתי מהר לשחקנים ולחדר ההלבשה המצוין. יש לקבוצה קהל מצוין שדחף אותנו ולא פחות מכך הם עודדו אותנו גם אחרי הפסד. מכבי תל אביב זה מועדון שגדלתי בו מגיל צעיר ויש לי הרבה זכרונות יפים משם. הקריירה שלי מאוד חשובה לי והרגשתי שאני צריך שינוי להגיע להפועל חיפה בכדי להשתדרג".

לקראת נתניה? "כמו שכולנו יודעים נתניה קבוצה מצוינת גם אחרי שערן לוי עזב אותם. בכל מקרה אנחנו מסתכלים על עצמנו ואני בטוח שנעשה את העבודה. הפועל חיפה עשתה עונה מצוינת ואני חושב שזה לטובתי שכולם מתואמים וזה רק יתרון עבורי".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי (גל אראל), גילי ורמוט, נס זמיר וגיא חדידה (אלי אלבז).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי