מ.ס. אשדוד: האבראן וקנזביץ' יפתחו בחוד נגד בני יהודה

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | לירון מולדובן

שני שחקני הרכש החדשים ישתפו פעולה בהתקפה של המועדון הדרומי במשחק הפתיחה של הליגה. מילבסקי התייחס להחתמת איבנצ'יץ': "אני זקוק לסקורר כמוהו". בן זקן עזב את האימון בשל פציה, בנצי מושל יפתח במקומו

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד מארחת מחר (שבת) באצטדיון הי"א את בני יהודה במחזור הפתיחה של עונת 2018/19. 

מאמן הקבוצה בלגויה מילבסקי תרגל באימונים מערך של שלושה בלמים שעל פי השחקנים מתאים יותר לקבוצה. הכוונה היא שניר ברדע שכבר קיבל את הודעת השחרור הוחזר לקבוצה ותורגל בהרכב יחד עם קרלו ברוצ'יץ' ועמית ביטון במרכז ההגנה, כאשר דור גלילי יפתח כמגנים. תום בן זקן היה אמור לפתוח לצד גלילי, אך נפצע באמצע האימון. בנצי מושל יקבל את הקרדיט במקומו.

במרכז השדה אמורים לפתוח יובל יעקובוביץ', דן ביטון ולאונרדו אווסו. שני שחקני הרכש רומן האבראן ופיליפ קנזביץ' יוצבו בחלק הקדמי. גדי קינדה נמצא על סף חזרה לסגל ובתוך מספר שבועות מצפים במועדון כי יוכל לחזור לשחק לאחר הניתוח ברצועות הברך. 




דני קינדה יחזור לסגל בשבועות הקרובים (דני מרון)


 

המאמן בלגויה מילבסקי אמר לקראת המשחק: "משחקי ההכנה במחנה האימונים בסלובניה ומשחקי גביע הטוטו היו הכנה לפתיחת העונה בליגה ואני בטוח שהשחקנים מוכנים לאחר 45 ימי הכנה. אשדוד היא אומנם לא מהטובות בליגת העל אבל יש פה קבוצה צעירה והשחקנים יוכיחו את כישוריהם. כבר שיחקנו בגביע הטוטו נגד בני יהודה בתיקו 3:3 והיו לנו דקות טובות מאוד לצד דברים שצריך לשפר ואני רוצה להיות בטוח שנגיע מוכנים למשחק". 

על חלוץ הרכש יוסיפ איבנצ'יץ' הוסיף המאמן: "אני זקוק לסקורר כמוהו. אני לא יודע מה דרשו ממנו באשקלון ובהפועל חיפה והוא שחקן שיוסיף לנו בנושא ההתקפי".

השוער יואב ג'ראפי מדבר על הגישושים ממכבי תל אביב ואמר: "אני יודע שהיו בקיץ דיבורים על מעבר למכבי תל אביב אך התעסקי רק בכדורגל ובכל הדברים עסק הסוכן שלי. אני לא מצטער על כלום, אני שמח באשדוד. נבנית כאן קבוצה טובה ונלמד את השיטה והדרך של המאמן".


יואב גראפי שמח באשדוד (לירון מולדובן)


 

אצטדיון הי"א עבר מספר שינויים כולל עמדת שידור שהחליפה מיקום. בקבוצה מצפים כי מעל 2500 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, בנצי מושל, עמית ביטון, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', דור גלילי, לאונרדו אווסו, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, פיליפ קנזביץ' ורומן האבראן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי