חיים סילבס: המטרה לייצר קבוצה עם הרבה מאוד להט ותשוקה

חיים סילבס
חיים סילבס | עדי אבישי

חרף קמפיין מאכזב של קריית שמונה בגביע הטוטו מאמן הקבוצה אופטימי לקראת משחק הפתיחה נגד הפועל ב"ש (שבת 20:45, בספורט 4) ואמר: "נעשה הכל כדי לצאת שמחים מהמשחק. זה בוודאי יהיה לא פשוט, אבל נגיע מוכנים"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה שהייתה אחת מהקבוצות הכי פעילות בשוק ההעברות בקיץ האחרון, תפתח את משחקיה בליגת העל כשתארח מחר (שבת 20:45, בספורט 4) את האלופה הפועל באר שבע.

עד כה הציגה קרית שמונה יכולת לא טובה ונוצחה בארבעה מתוך חמישה משחקים שקיימה במסגרת גביע הטוטו. המועדון הצפוני עבר במהלך הפגרה מהפכה גדולה בסגל לאחר שצירפה שחקנים רבים, ביניהם, וובה בראון, אורי מגבו, יובל שפונגין שמעון אבוחצירא, ושלושה זרים חדשים, חורחה מורסיו הספרדי, לוי גרסיה מטינידד טובאגו והחלוץ הברזילאי לוקאס דיאס סרפים. בין העוזבים נמצאים בין השאר, אפונסו טיירה, איתמר ניצן, קרלוס קוויאר, מילוש ראדיבויוביץ', שון וייסמן, שגיב יחזקאל, דידייה ברוסו ושובל גוזלן.

הקבוצה תמשיך להתבסס על החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שמבוקש מאוד אצל האלופה באר שבע, אך בשלב זה המגעים רחוקים מלהיסגר לאחר בעלי קרית שמונה, איזי שירצקי, מתבצר בעמדתו ולא מסכים להתפשר על מחירו של החלוץ.


האסלביינק בינתיים נשאר בקריית שמונה (ערן לוף)

"הליגה מתחילה מחר ואנחנו נמצאים בהכנות האחרונות שלנו לקראת המשחק" אמר המאמן חיים סילבס לאתר הרשמי של המועדון. "המטרה שלנו העונה, מלבד להגיע לפלייאוף העליון מבחינה הישגית, היא לייצר קבוצה עם הרבה מאוד להט ותשוקה. משפחה שתהיה ווינרית וחזקה, תתחבר יחד ותחבר אנשים מבחוץ אליה. כמובן שנצטרך גם את הקהל ואני מניח שאחרי הופעה או שתיים טובות, גם הקהל יחזור ויתמוך בנו, כי בסופו של דבר כל המקום הזה רעב לדבר הזה".

סילבס התייחס למפגש נגד האלופה והוסיף: "בנוגע למשחק מחר, אנחנו משחקים נגד הפועל באר שבע, האלופה בשלוש השנים האחרונות. בוודאי שהיא קבוצה מוכשרת וטובה, אבל לנו יש את המטרות שלנו והרצונות שלנו ולא משנה מי הקבוצה שתגיע, נעשה הכל כדי לצאת שמחים ומאושרים מהמשחק. זה בוודאי משחק לא פשוט, אבל נגיע מוכנים אליו".

הרכב משוער: מהדי זועבי, יובל שפונגין (עידן נחמיאס), חורחה מורסיו, מרכוס דיניז, חגי גולדנברג, סמואל בראון, עדן שמיר, עומר לקאו, לוי גרסיה, שמעון אבוחצירא, נייג'ל האסיילבנק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי