אוחיון יפתח במקום טאהא הפצוע, הרוש יערוך בכורה בליגה

מתן אוחיון
מתן אוחיון | דני מרון

הבלם ששיחק במשחקי הדירוג של גביע הטוטו מול מכבי נתניה ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, שוער העונה בליגה הקפריסאית אשתקד ישחק לראשונה בליגה בשורות האלופה. גיא מלמד שכבש במשחק האחרון, עשוי לעלות ב-11

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מתחילה את המסע להגנה על התואר במשחק מחר (שבת ב-20:45, בספורט 4), כשהיא מכוונת לזכייה רביעיית ברציפות ובדרך אולי להיצמדות להפועל פתח תקווה בראשות טבלת האלופות הסדרתיות.

בבירת הנגב היו מי שהזכירו נשכחות. לפני שלוש שנים התארחה באר שבע בקריית שמונה במחזור הפתיחה, ניצחה 1-3, וכעבור שבוע נפגשה עם מכבי תל-אביב שגברה עליה בטדי (טרנר נפתח מאוחר יותר). בסיום העונה הגיע האליפות הראשונה אחרי 40 שנה וקדמה לה הדחה מוקדמת מאירופה. שניים מכוכבי בסרט הזה נמצאים כיום בטורקיה ובבית גן, ובכל מקרה בבירת הנגב קונים תסריט דומה בחודש מאי 2019.

מחר בקריית שמונה יתקיים סוג של דרבי פרטי עבור המאמן ברק בכר, הבלם שיר צדק והקשר דן איינבינדר שהועסקו אצל איזי שירצקי בטרם פרשו כנפיים. וובה בראון, שעזב את טרנר השבוע, לא ישחק נגד קבוצתו הקודמת בתוקף סיכום ג'נטלמני בין הצדדים, ובכל מקרה העברתו תושלם רק בתחילת השבוע.


ברק בכר פותח הליגה עם דרבי פרטי (אודי ציטיאט)

יהיה מעניין לעקוב אחר תנועותיו של נייג'ל האסלביינק, שמחוזר כבר תקופה ארוכה על-ידי יריבתו מחר. על-פי מקורבים לנושא, הכדור נמצא ברגליו של ההולנדי, ואם השחקן רוצה להגיע לקבוצה גדולה, חזקה עליו שיפעיל את השפעתו על שירצקי ושות' כדי לגשר על הפערים ולקדם את העניינים.

בינתיים מכת הפציעות נמשכת במועדון הדרומי. הבלם לואי טאהא סובל מפגיעה בברך וצפוי להחמיץ את ההתמודדות, כשמתן אוחיון עשוי להחליפו. בצל פציעתו של אורן ביטון, שמואל שיימן יהיה המגן השמאלי הבכיר. מיחאי קורהוט, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, יהיה בסגל ויגבה מהספסל. אריאל הרוש צפוי לפתוח בין הקורות, כשבחלק הקדמי טובים סיכויו של גיא מלמד לקבל אשראי בהרכב.

הרכב משוער: אריאל הרוש, בן ביטון, שיר צדק, מתן אוחיון, שמואל שיימן, ג'ון אוגו, דן איינבידנר (מרואן קבהא), מאור מליקסון, חן עזרא, עדן בן בסט, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי