לאחר ההפסד באשדוד: בני יהודה על סף צירופו של בוגדן צירו

בוגדן צירו
בוגדן צירו | טוויטר

הכתומים נכנעו 1:0 בי"א במחזור הפתיחה ואוהדים רבים מחו מחוץ לשערי הי"א על התנהלות המועדון הקיץ, כעת צפויה האצה במו"מ מול הבלם בן ה-24 של ויטורול

(גודל טקסט)

בני יהודה פתחה אמש (שבת) ברגל שמאל את העונה בליגת העל, לאחר הפסד כואב למ.ס.אשדוד משער שספגה מראשו של הבלם עמית ביטון בדקה ה-90. בסיום המשחק חיכו יותר מ-200 מאוהדי הקבוצה ביציאה מהאצטדיון וקיללו את השחקנים וההנהלה, על כך שהקבוצה לא התחזקה.

בצוות המקצועי מחפשים זמן רב שחקנים לחיזוק הקבוצה ומי שצפוי להגיע ולחזק את החוליה האחורית של הקבוצה הוא הבלם הרומני בוגדן צירו, בן 24, שחקנה של ויטורול הרומנית, שנמצא על סף סיכום ואמור לסגור בקרוב את תנאיו. צירו רשם שתי הופעות בנבחרת רומניה ושיחק גם בכל הנבחרות הצעירות בארצו.

בקבוצה הביעו כמובן אכזבה עצומה מההפסד אתמול באשדוד, למרות שהקבוצה הגיעה למספר מצבי הבקעה, שלא נוצלו. השוער אמיליוס זובאס חזר להרכב, אחרי מספר שבועות בהם התנדנד בין ההרכב והספסל. מי שלא נכלל בסגל ככל הוא הקשר סתיו פיניש, שעדין לא הגיע לסיכום עם ראשי המועדון, על הארכת חוזהו. בהנהלת הקבוצה הצהירו באופן חד משמעי שכל עוד פיניש לא יחתום על ההצעה שהוגשה לו, הוא צפוי למצוא עצמו מחוץ לסגל גם במשחקים הבאים.


אוהדי בני יהודה ממתינים לאברמוב ולקבוצה בסיום (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי