עסקת צירו מתעכבת, אלפרד ייבחן. מורי הורחק מ-3 משחקים

בוגדן צירו
בוגדן צירו | טוויטר

הרומני שסיכם את תנאיו בשכונה מתקשה להשיג את השחרור מקבוצתו, החלוץ הניגרי בן ה-20 ינסה לרשים את הצוות. וגם: בית הדין החמיר עם הבלם שנטען כי פנה לשופטים בצורה לא הולמת, פיניש לא צפוי לשוב לסגל מול פ"ת

(גודל טקסט)

הבלם הרומני בוגדן צירו, שכבר סיכם את תנאיו בבני יהודה, מתקשה לקבל שחרור מקבוצתו ויטרולול וכרגע צירופו מתעכב. הכתומים חיפשו בלם זמן רב וברגע שהגיעה האופציה לצרפו מיהרו ראשי הקבוצה לסגור עמו את התנאים והוא היה אמור לנחות השבוע בישראל.

במשחקה האחרון של ויטרולול הורחק אחד הבלמים, וירג'יל גיטה, ובשל כך מנסים ראשי הקבוצה הרומנית לעכב בשבוע נוסף את שחרורו של צירו לבני יהודה וביקשו ממנו להישאר ולשחק משחק נוסף. בבני יהודה ימתינו מספר ימים נוספים, אך במקביל יבדקו אופציות של בלמים זרים אחרים שנמצאים ברשימות של הצוות המקצועי. במקביל, בימים הקרובים צפוי להגיע למבחנים החלוץ הניגרי סטפן אלפרד, שמשחק כיום בקווארה יונייטד וינסה להרשים את יוסי אבוקסיס. השחקן הבקיע חמשה שערים ב-23 הופעות במדי קבוצתו העונה בליגה הניגרית.

ביום שבת תארח הקבוצה מהשכונה את מכבי פתח תקוה במחזור השני של ליגת העל ואבוקסיס יחסר את הבלם דן מורי, שהורחק במשחק הליגה באשדוד והערב בבית הדין ספג הרחקה משני משחקים נוספים, משמע שלושה בפועל, לאחר שטען צוות השיפוט בדו"ח כי ניגש לחדרם ופנה אליהם בצורה לא הולמת בעקבות האדום שספג במשחק. גם הקשר סתיו פיניש עשוי למצוא עצמו שוב מחוץ לסגל בשל העובדה שטרם הגיע להסכמות עם ראשי המועדון בנוגע להארכת חוזהו.


בני יהודה תמתין לו מספר ימים נוספים. בוגדן צירו (Gettyimages)

עוד בבני יהודה, הערב גברה הקבוצה 1:3 על הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית במשחק אימון בשכונת התקווה. שגיב יחזקאל, ירדן שועה (בפנדל) ומאוויס צ'יבוטה כבשו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי