דראפיץ' לשחקניו: תרימו את הראש. אנחנו קבוצה טובה

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי נתניה מעודד את הקבוצה אחרי התבוסה הכואבת להפועל חיפה ומאמין שכבר במשחק הקרוב תהיה יכולת טובה יותר נגד סכנין. עלי מוחמד שנפצע בראשו יהיה כשיר. במועדון ממשיכים להתרשם משחר הירש שטרם חתם

(גודל טקסט)

מכבי נתניה עדיין מנסה להתאושש מהתבוסה הכואבת 0:5 להפועל חיפה במחזור הראשון בליגה, כשביום שבת (19:00 שידור ישיר בספורט 3) תנסה הקבוצה להשיג נקודות ראשונות במשחקה הביתי מול בני סכנין. "עדיף שלא נדבר על המשחק הזה, זו הייתה 'חוויה' קשה לכולם. נשאר לנו רק לנצח בשבת ולהשכיח את הטראומה הזאת כמה שיותר. אנחנו מספיק זמן בכדורגל ויודעים שבמשחק אחד הכל יכול להתהפך". אמרו שחקנים בקבוצה.

גם צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, ערכו אתמול (שלישי) לשחקנים אסיפה טקטית, בה צפו שוב בקטעים מהמשחק מול הפועל חיפה. השניים ניסו לעודד את השחקנים ודווקא נקטו בגישה חיובית ומעודדת: "תרימו את הראש. אנחנו קבוצה טובה וזה היה בסך הכל המשחק הראשון של העונה" אמרו המאמנים. האספה התמקדה בעיקר בחידוד משחק הלחץ שאפיין את נתניה בעונה שעברה וכשל במשחק האחרון.

בנוסף, הקלה גדולה נרשמה מכיוונו של הקשר עלי מוחמד. הניז'ארי, שנחבל בצורה קשה בראשו במהלך השער השני שספגה קבוצתו, הוחלף במחצית ופונה לבדיקות בבית החולים רמב"ם בחיפה, הוא ספג ממכה חזקה, אך חזר להתאמן באופן מלא עם קבוצתו ויהיה כשיר למשחק הקרוב.


עלי מוחמד יהיה כשיר למשחק הקרוב (דני מרון)

בצוות המקצועי עדיין לא תרגלו את ההרכב הפותח למשחק, אך נראה שלפחות שינוי אחד צפוי בהגנה כשהבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' צפוי לחזור להרכב, במקומו של טים הויבך שנמצא בסכנת הדחה מההרכב. ג'ונתן בורנשטיין, שמאכזב עד כה, עשוי לפנות את מקומו גם כן לדודי טוויטו.

בקבוצה העלו הילוך בהכנות למשחק, כשהבוקר ערכו בקבוצה אימון ובהמשך הערב יקיימו משחק אימון מול קבוצת הנוער, בין השאר כדי להתרשם מהחלוץ שחר הירש, שמתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון. במועדון ציינו, שלמרות שאין ומדובר במבחנים לחלוץ, הם עדיין מעוניינים להתרשם ממנו עוד מספר ימים ועדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי החתמתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי