הדיון בעניין דני בונדר נדחה, ההתאחדות תספק הסברים

דני בונדר
דני בונדר | צילום: הפועל רעננה - האתר הרשמי

הפועל רעננה, שנטען כי רשמה את עוזר המאמן בפועל בתור אנליסט, עמדה לדין באשמת התנהגות בלתי הולמת ועבירה על התקנון אך הדיין ישראל שמעוני לא הגיע להחלטה ויחכה להצהרה של ההתאחדות בעוד חמישה ימים

(גודל טקסט)
הפועל רעננה עמדה היום (רביעי) לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל באשמת עבירה על תקנון ההתאחדות ו"התנהגות בלתי הולמת", לאחר שנטען כי רשמה את חבר צוות ההנהלה דני בונדר בתור אנליסט כאשר למעשה הוא משמש כעוזר מאמן.


הפרשה התחילה כאשר התפרסם סרטון של דני בונדר, האנליסט של הפועל רעננה, בו הוא משתתף באימון הקבוצה ומכוון שחקנים למרות שאינו מחזיק בתעודת מאמן ולפיכך לא יכול לשמש כעוזר מאמן. התלונה הגיעה לבית הדין של ההתאחדות, אך הדיין ישראל שמעוני לא קיבל את גישת ההתאחדות וכעת על התובע ניר רשף לספק הסברים בנוגע לפרשה. אם לא תגיע תגובה מכיוון ההתאחדות בתוך חמישה ימים, יבוטל כתב האישום והתיק ייסגר.


מהפועל רעננה נמסר בתגובה: "בתום דיון במעמד הצדדים ולאחר שכל צד הביע את עמדתו, המליץ בית הדין הנכבד לתובע ההתאחדות לשקול אפשרות לוותר על כתב האישום. תובע ההתאחדות ביקש מספר ימים כדי למסור את עמדתו. מועדון הכדורגל הפועל רעננה בטוח בחפותו ובחפות דני בונדר ותמיר כהן. הודעה רשמית לגבי העניין תימסר מטעם המועדון בימים הקרובים, לאחר קבלת עמדתו הסופית של התובע ומסירת החלטה רשמית בעניין".


בונדר. עבר על התקנון? (צילום: הפועל רעננה)
בונדר. עבר על התקנון? (צילום: הפועל רעננה)


איגוד המאמנים מסר לאחר הדיון: "אנו סומכים על בית הדין שיפעיל שיקול דעת וייתן משקל לחוק הספורט, גם אם הפועל רעננה מוצאת כל פעם מחדש את הפרצה בתקנון ההתאחדות. מנגד, ללא ספק ההתאחדות חייבת לתקן את התקנון ולהגדיר במדויק את בעלי התפקידים במגרש, מאמן ראשי ועוזר מאמן (ולא משנה אחד, שניים או שלושה, מאמן שוערים, מאמן כושר וכדומה). אם אנו רוצים להתקדם ,חובה עלינו לתקן עוולות של שנים. האיגוד ימשיך להלחם בכל כוחו ומשאביו לטובת מעמד המאמן, לטובת מסגרת עבודה לכל מאמן בהתאם לסמכויותיו לאחר שנעיין בפסק הדין ,לא מן הנמנע שנשקול המשך דרכינו במאבק המשפטי עד למיצוי הדין. אנו תקווה שבית הדין יאמר את דברו בעניין מבלי לעצום עיניים בכתוב בחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי