יממה לסגירת החלון: ראיקוביץ' ו-וידאר יעברו לצ'מפיונשיפ?

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | אודי ציטיאט

במכבי תל אביב דרוכים לקראת האפשרות שהשניים יעזבו ברגע האחרון, אך מבהירים כי אינם פועלים למכירתם. בנוסף לשחקנים, אשדוד דורשת כסף תמורת יואב ג'ראפי והעסקה תקועה. אוהד לויטה הוצע לצהובים

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בליגה השנייה באנגליה ייסגר מחר (שישי) ובמכבי תל אביב דרוכים למהלך של הרגע האחרון בו עשויים השוער פרדראג ראיקוביץ' והחלוץ וידאר קיארטנסון לעזוב לאחת מקבוצות הצ'מפיונשיפ. במועדון מבהירים כי אינם פועלים למכירתם של השניים, אבל הכדורגל הוא עסק והצעה מספקת תוביל לעזיבתם.

אתמול הזכירו במתחם האימונים בקריית שלום את המהלך שהתרחש לפני שלוש שנים רגע לפני סגירת החלון כשהמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף רכש את ראיקוביץ', אז השוער הצעיר הטוב בעולם ושחרר בהפתעה את השוער חואן פאבלו קולינס. אם לא יהיה מהלך כזה ביממה הקרובה, השוער והחלוץ ימריאו לאחר משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל באר שבע למדינותיהם למשחקי ליגת האומות.

נכון לרגע זה הצהובים אינם מצליחים לצרף את יואב ג'ראפי, זאת לאחר שהמהלך של העברתו מאשדוד לקריית שלום תמורת שחקנים כשל מאחר והקבוצה מעיר הנמל דורשת גם סכום כספי. בן מנספורד, מנכ"ל מכבי ת"א, נכח במשחק האחרון של אשדוד וראה את השוער המקומי מציג יכולת טובה. במקביל, אוהדי לויטה שאינו נמצא בתוכניות של מכבי חיפה הוצע.

מעבר לאסיפות הקבוצתיות, המאמן ולדימיר איביץ' מרבה לקיים שיחות השחקנים. בימים האחרונים מספר שחקנים הבהירו לסרבי שאין שום בעיה של כושר גופני או עומס והם מוכנים לשחק בשני המשחקים החשובים מול סארפסבורג והפועל באר שבע. למשחק הערב (ב-20:00, ישיר בספורט1) זימן המאמן 21 שחקנים וזמן קצר לפני, בחדר ההלבשה, יתברר מי הם השלושה שלא יהיו בסגל.


הוצע למכבי תל אביב. אוהד לויטה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי