הפועל תל אביב: ספורי שבר את כף הרגל וייעדר כ-3 שבועות

רמזי ספורי
רמזי ספורי | אריאל שלום

יום לפני המשחק מול הפועל חיפה (שבת ב-20:45, בספורט 4) התבשר לקבוצה כי הקשר לא יעמוד לרשות האדומים למשך 21 ימים. עאבד חוזר להרכב, ובמועדון מתלבטים בין ינקו ללבקוביץ' בעמדת השוער

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר באצטדיון המושבה את הפועל חיפה (שבת ב-20:45, שידור ישיר בספורט 4) והמטרה היא לצבור נקודות ראשונות בעונת החזרה לליגת העל לאחר ההפסד 2:1 במחזור הראשון להפועל חדרה.

הצוות המקצועי עסק השבוע בהחזרת הביטחון לשחקנים ותרגל התגוננות נגד ההתקפה המהירה ומשחק המעבר של הפועל חיפה כשבקבוצה סימנו את מקסים פלקושצ'נקו ונס זמיר כשחקנים המסוכנים של הקבוצה. במועדון עסקו בשיחות בנושא המשחק האגרסיבי של האורחים וציינו את נקודות החוזקה של הפועל חיפה בניצחון 0:5 על מכבי נתניה.

הפועל תל אביב תחסר את רמזי ספורי ששבר את כף רגלו אתמול באימון המסכם והוא ייעדר למשך שלושה שבועות ובכך הצטרף לאוראל דגני ברשימת הפצועים.  גם אדי גוטליב המורחק לא יעמוד לרשותו של רפואה למשחק מחר. המאמן מתלבט בין הקורות אם להמשיך עם אריק ינקו או להציב בשער את רובי לבקוביץ'. החלטה תתקבל רק מחר בבוקר.


אריק ינקו. יירד לספסל ? (דני מרון)

השינויים לקראת מחר הם ההצבה של הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו בעמדת הבלם במקום גוטליב ושובו להרכב של שי אליאס לצדו של ניר לקס. שחקן האגף אחמד עאבד החלים מהתכווצות השרירים ויהיה בהרכב הפותח. שחקן בקבוצה אמר: "רוצים ניצחון עבור המועדון והאוהדים, חובה להתחבר ולהרים את היכולת כי הפועל חיפה קבוצה טובה וקשה לשחק נגדה".

הרכב משוער: אריק ינקו (רובי לבקוביץ'), עידן כהן, רז שלמה, רוג'ר ברנרדו, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רז כהן, אחמד עאבד, רועי זיקרי ועומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי