בבית"ר ירושלים החליטו: סאבו וסילבסטר נשארים בקבוצה

סילבסטר וסאבו
סילבסטר וסאבו | דני מרון

חרף התעניינות מהפועל באר שבע, הקבוצה מהבירה מסרבת בכל תוקף לשחרר את שחקניה הסלובקים. במקביל נעשים מאמצים לצרף מגן שמאלי כשאופיר דוידזאדה עדיין על הפרק. במועדון מאמינים כי יעברו את רף 6,000 המנויים

(גודל טקסט)

משה חוגג הגיע לבית"ר ירושלים ובמהרה הנחית שחקני רכש איכותיים במועדון דוגמת טל בן חיים, אפונסו טיירה ומאור בוזגלו, אבל נראה שזוהי לא הייתה מילתו האחרונה של הבעלים החדש בבירה.

גורמים בבית"ר ירושלים ניסו בימים האחרונים לבדוק את אופציית צירופו של בן שהר, מהפועל באר שבע, אך האפשרות יורדת מהפרק בשל שכרו הגבוה של החלוץ, שנאמד כחצי מיליון דולר לעונה. בבית"ר ירושלים החליטו במקביל, לא לשחרר בשלב זה את צמד הסלובקים, אריק סאבו ויאקוב סילבסטר שזכו להתעניינות מצד האלופה הפועל באר שבע.

"אנחנו לא אחראיים על כל הפרסומים והשמועות", אמר גורם בבית"ר. "נכון לעכשיו סאבו וסילבסטר לא הולכים לשום מקום ונשארים בבית"ר. במצב הסגל שלנו, אין לנו את הלוקסוס לאבד שני שחקנים, כל כך משמעותיים, שאמורים להיות בין המובילים כאן בקבוצה".

במקביל נעשים מאמצים גדולים לצרף מגן שמאלי זר, וייתכן שכבר בימים הקרובים, ינחת בישראל אחד המגנים הזרים, שנמצאים ברשימות הצוות המקצועי. אופציית אופיר דוידזאדה, עדין נמצאת על הפרק ותתפוס תאוצה אם המגעים והניסיונות לצרף מגן זר, לא יצליחו.


אופיר דוידזאדה. יחזור ללבוש צהוב ?

במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מקצב מכירת המנויים ונכון לעכשיו נמכרו כ-5,300 מנויים, זהה למספר שנמכר בכל העונה שעברה. ראשי המועדון מעריכים שבית"ר תחצה בשבועות הקרובים את רף 6,000 המנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי