אחרי חמישה חודשים: ורגוץ' חוזר להרכב של מכבי נתניה

בלסינג אלקה מול ברנקו ורגוץ'
בלסינג אלקה מול ברנקו ורגוץ' | לירון מולדובן

הבלם הקרואטי שנפצע בחודש אפריל יחזור ל-11 של דראפיץ' במשחק מחר (שבת ב-20:00, ישיר בספורט 3) מול בני סכנין. בצוות המקצועי מבקשים להתמקד במשחק הלחץ שאפיין אותם בעונה שעברה ומאמינים שהתוצאות בסוף יגיעו

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב 5:0 בשבוע שעבר מול הפועל חיפה במחזור הפתיחה, במכבי נתניה עסקו לאורך כל השבוע בעידוד השחקנים לקראת משחק הבית מחר (שבת ב-20:00, ישיר בספורט 3) מול בני סכנין.

בקבוצה הדגישו לאורך כל השבוע שהמטרה העיקרית במשחק מחר היא קודם כל לחזור למשחק שאפיין את הקבוצה בעונה שעברה עם דגש על כדורגל התקפי ומשחק לחץ, מתוך אמונה שאם הכדורגל יהיה חיובי, גם התוצאות יגיעו.

הבשורה מההרכב שתורגל למשחק מחר היא חזרתו של הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' להרכב לראשונה מאז תחילת חודש אפריל במשחק מול מכבי תל אביב. צוות המאמנים מתלבט מי יפתח לצידו-טים הויבך או דודי תירם, כשדולב אזולאי יירד לספסל. גם דודי טוויטו יקבל את הצ'אנס בצד שמאל של ההגנה, כג'ונתן בורנשטיין המאכזב יסופסל.

בקישור, ניקו אולסק ועלי מוחמד יפתחו בוודאות כשאביב אברהם צפוי לפתוח לצידם, אך גם יניב בריק וגבי קניקובסקי בתמונת ההרכב. דידיה קוגבנייה ודיא סבע יפתחו גם הם, כשגם שובל גוזלן עשוי לקבל צ'אנס נוסף להוכיח את עצמו.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך (דודי תירם), ברנקו ורגוץ', דודי טוויטו, עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם (גבי קניקובסקי), דידייה קוגבנייה, דיא סבע ושובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי