קלינגר: "שיחקנו גרוע". רפואה: "אנשים לא נתנו לנו סיכוי"

ניר קלינגר, קובי רפואה
ניר קלינגר, קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון 0:1 על הפועל חיפה: "נתנו להם ליזום ואז הם היו פחות איכותיים". על ינקו: "הודעתי לרובי שהוא פותח כבר ביום שלישי". המאמן המפסיד: "הכתירו אותנו לאלופים, הגיע לנו להפסיד"

(גודל טקסט)
זה הלך קשה, אך הפועל תל אביב השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון בעונת 2018/19 בליגת העל כשגברה על הפועל חיפה 0:1 במושבה משער דרמטי של אמיר עגייב המחליף בדקה ה-87. הקהל האדום, שסיפק כהרגלו אווירה ביתית, קילל את האקס גילי ורמוט ושרק לעברו בוז בכל נגיעה בכדור. 


 

ניר קלינגר סיכם: "אני חייב להתייחס למשחק של הקבוצה שלי. אולי תיקו היה משקף, אבל בתחושה שלי לא הגיע לנו אפילו נקודה. שיחקנו גרוע. הניצחון על נתניה עשה לנו נזק גדול, כבר הכתירו אותנו לאלופים. דיברתי עם השחקנים כל השבוע. הכי קל לקחת אחריות, אבל עשיתי את כל מה שאפשר. הסברתי להם שלא לוקחים אליפות במחזור הראשון. התכוננו טוב, אבל לא הגענו למצבים מסוכנים והגיע לנו להפסיד".


 

קלינגר הוסיף: "להוריד את הבחורים לקרקע? אמרתי לשחקנים שנצטרך לנצח בכל תיקול כדי לנצח כאן ובפועל קרה ההפך – הפסדנו בכל מאבק. הייתי כועס גם אם זה היה מסתיים ב-0:0. אני הולך למקום הקטן, הרגיל והפשוט: תרוויח כדורים, תראה שאתה נלחם. זה לא קרה ועל כך אני מתבאס וזו זכותי".



"הניצחון 0:5 על נתניה עשה לנו נזק גדול". ניר קלינגר (עדי אבישי)


מטרות: "אנחנו רוצים להיות בחלק העליון. הפועל תל אביב לא סיכנה אותנו כל כך. הם ניסו לצאת למתפרצות ויש להם את הכלים לכך. השער בא מנייח שלנו וספגנו שוב אחרי התקפת מעבר. אני רוצה להיות בצמרת ואנחנו ראויים לכך, אבל אם נשחק בצורה הזו יהיה לנו קשה מאוד. דיברנו במחצית על מהלכים ואז הכדורים לא נכנסו טוב מהאגפים".


קובי רפואה ניתח: "אני חושב שהרבה אנשים לא נתנו לנו סיכוי כי היינו בלי שני הבלמים שלנו. מי שעלה עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. היום הקהל שלנו ראה קבוצה מחויבת וזה הדבר הכי חשוב. הגענו לארבעה או חמישה מצבים ואני מאוד שמח בשביל הבחורים ובשביל האוהדים האדירים שראו ניצחון במשחק הבית הראשון שלנו".


החולשה של הפועל חיפה: "לא הופתענו, היינו מוכנים מבחינה טקטית. הם קבוצה של מעברים וברגע שאתה נותן להם ליזום הם פחות איכותיים. שיחקנו בנשק שלהם והפעם זה הצליח. אני מאוד שמח על הניצחון. ההפסד בשבוע שעבר היה מביש, אבל הפעם הבחורים עשו את העבודה. זה לא עניין של חיים ומוות, צריך לשמור על פרופורציות כי אנחנו קבוצה טובה".


השינוי בין הקורות
: "זו החלטה שקיבלתי וזה התפקיד שלי. רובי לבקוביץ' כבר ידע מיום שלישי שהוא הולך לשחק וכל הקשקושים בתקשורת לא לעניין. שוער לא יכול לחכות לשנייה האחרונה בשביל לדעת האם הוא משחק או לא. אריק ינקו שוער מצוין והוא השוער הראשון שלנו, אבל לפעמים שחקן כזה או אחר נמצא בתקופה לא טובה וכך ראיתי את הדברים".




שחקני הפועל תל אביב חוגגים ניצחון בכורה העונה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי