ישראל זגורי שוחח עם חאלד דוכי וצפוי לחזור לסגל סכנין

זגורי
זגורי | מאור אלקסלסי

הקשר שהיה מועמד לשחרור שוחח עם המנכ"ל וההערכה כי ישוב לשורות הקבוצה מיד לאחר הפגרה. בשישי ייערך משחק אימון מול נתניה, חוסר שביעות רצון מהטקטיקה ההגנתית: "לא מעדיפים להסתפק בתיקו"

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו בשני המחזורים הראשונים, בבני סכנין מבינים כי הקבוצה חייבת לחזור למסלול הניצחונות מיד לאחר פגרת הנבחרות. במועדון ממשיכים לבקר את החלק ההתקפי של הקבוצה ואת העובדה שהשיטה בה פתחה הקבוצה את העונה היא הגנתית. "הגיע הזמן שנהיה במשחק ונראה שאנחנו רוצים רק לנצח ולא מעדיפים להסתפק בתיקו", אמרו בקבוצה.

בסכנין מקווים בפגרה הקרובה לסגור את הסגל וממתינים לתשובת הפועל באר שבע בעניינו של מוחמד גאדיר. האחרון, שביקש כבר לעזוב את הקבוצה ואף לא היה אתמול בסגל במשחק העונה, מקווה שאלונה ברקת תסכים לשחררו בחינם והחלוץ יחזור לקדנציה נוספת בקבוצה מהמגזר.

שחקן נוסף שנראה כי ייכנס לרוטציה אחרי הפגרה הוא ישראל זגורי. הקשר עבר לא מעט מהפכות בתחילת העונה כאשר בתחילה קיבל הודעה כי אינו בתוכניות ולא יצא עם הקבוצה למחנה אימונים, ולאחר מכן הרשים גם באימוני הקבוצה וגם במשחקי גביע הטוטו, אבל לא היה בסגל בשני המחזורים הראשונים. לאחרונה ערך זגורי שיחה עם מנכ"ל הקבוצה חאלד דוכי ונראה כי הצדדים הגיעו להסדר והשחקן יחזור להיות מהסגל של הקבוצה. "זגורי הוא אחד הקשרים הטובים שיש לנו והוא חסר לנו בחלק ההתקפי. אז עדיף שהנהלת סכנין תבדוק בהתחלה מה יש לה בבית ולא תחפש בחוץ" אמר אחד משחקני סכנין.

זגורי.
זגורי. "אחד הקשרים הטובים שיש לנו" (מאור אלקסלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי