קראמר ננזף ונקנס ב-4,100 ש"ח, חוב לסומא יטרפד את צירופו?

קראמר
קראמר | מאור אלקסלסי

החלוץ ההולנדי, שהורחק לאחר שפנה לשופט אדלר, התנצל בפני המנהל המקצועי מו אלאך, שצפוי לקבל בקרוב החלטה לגבי צירופו של סומא שבסרביה מדווחים על כסף שחייבת לו פרטיזן. וגם: המו"מ להתרת חוזהו של קאיו

(גודל טקסט)
מכבי חיפה יצאה אתמול (שני) לחופשה של שלושה ימים בשל פגרת הנבחרות, כאשר שחקני נבחרת ישראל לא נכחו כבר אתמול באימון הקבוצה. גם המאמן פרד רוטן יצא אתמול לחופשה פרטית בהולנד ויחזור לישראל לקראת סוף השבוע.


עוד לפני היציאה לחופשה זימן המנהל הטכני מו אלאך את החלוץ מיכיל קראמר ונזף בו על ההרחקה מול מכבי תל אביב. כזכור החלוץ הורחק לאחר שלטענת השופט זיו אדלר, קראמר קילל אותו. בשיחה עם אלאך, קראמר התנצל שוב ואף הסכים לקבל קנס של 4,100 שקלים, סכום מקובל על פי ארגון השחקנים. במועדון הבהירו כי במידה שהמקרה יחזור על עצמו, העונש יהיה חמור יותר.


בינתיים, בקבוצה חושבים על הרכש ואחד המועמדים העיקריים להצטרף הןא סיידובה סומא. כפי שפרסמנו אתמול, סקאוטים של חיפה נמצאים בבלגרד ונפגשו אתמול עם השחקן. אלאך צפוי לקבל בקרוב החלטה ואם יחליט להחתימו, תתחיל חיפה בשיחות עם פרטיזן בלגרד. יש לציין כי על פי דיווח בסרביה, הצדדים כבר החלו בשיחות, אלא שחוב של פרטיזן בלגרד לקשר, שמרוויח לפי אותו פרסום 550 אלף יורו לעונה, עלול להקשות על קיום העסקה.

Partizan are in talks with Maccabi Haifa over the sale of our club record signing, Suma. The Guinea international currently earns €550,000 a year. As with other players, the club owes Suma money, complicating the deal. The clubs have until Sept 17 to complete the transfer #FKPpic.twitter.com/VvZEbFrz9i

— FK Partizan Belgrade (@FKPartizan_EN) September 4, 2018

מאידך, רוצים הירוקים להיפטר מהברזילאי קאיו אלבש, אך טרם הגיעו לסיכום על התרת חוזהו. במועדון הבהירו לנציגיו של השחקן כי הקבוצה לא תתפשר על הסכומים בכל מחיר. "הצענו לו הצעה הוגנת ואם לא יסכים בקרוב, נצטרך להקפיא אותו", אמר גורם בחיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי