מכבי ת"א וב"ש ישחקו בשבת, בית"ר נגד הפועל חיפה בשני

מכבי תל אביב, הפועל באר שבע
מכבי תל אביב, הפועל באר שבע | דני מרון

פורסמו מועדי המחזורים 3-14 בליגת העל: הצהובים יפתחו כשיארחו את הפועל רעננה, האלופה תשחק באשדוד ב-20:30. המשחק שישחזר את גמר הגביע האחרון ינעל את המחזור. בני יהודה תארח את מכבי חיפה ביום ראשון

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות פרסמה את מועדי המשחקים של מהמחזור השלישי, שייערך בעוד שבועיים החל מה-15 בספטמבר אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, ועד עד המחזור -14 בליגת העל.

במשחק שיפתח את המחזור תארח מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה את הפועל רעננה ב-18:00 (שידור ישיר בספורט4). ב-19:00 ייפתח באצטדיון המושבה "קרב הצמרת" כשמכבי פתח תקווה שבמקום השני תארח את מוליכת הטבלה והקבוצה היחידה שצברה עד כה שש נקודות, הפועל חדרה. אלחר מכן (19:45, שידור ישיר בספורט3) הפועל תל אביב תתארח באצטדיון דוחא אצל בני סכנין וב-20:30 תארח מ.ס. אשדוד את האלופה הפועל באר שבע (שידור ישיר בספורט4).


המשחקים יימשכו ביום ראשון ב-19:00 כשקריית שמונה תארח את מכבי נתניה ובני יהודה תארח במושבה את מכבי חיפה (20:30, שידור ישיר בספורט1). ביום שני יינעל המחזור במשחק שישחזר את גמר הגביע אשתקד, כשבית"ר ירושלים תחפש נקודות ראשונות בליגה באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה.

הדרבי התל אביבי ייערך ב-1 באוקטובר במסגרת המחזור החמישי (21:00) ביום שמחת תורה, כששעה לפני כן מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע (20:00, שידור ישיר בספורט4). המשחק השינעל את הסיבוב הראשון ייערך ביום שני ה-10 בדצמבר בשעה 21:00, עכשהפועל תל אביב תארח את בית"ר ירושלים לקרב לוהט במושבה. האדומים יהיו גם האלה שיפתחו את הסיבוב השני ב-15 בחודש כשיארחו את הפועל חדרה (16:00, שידור ישיר בספורט4).

מועדי המשחקים המלאים


 


 


 

 
.
 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי