הגיע הביתה: דובב גבאי חתם לעונה בהפועל חדרה

דובב גבאי
דובב גבאי | לירון מולדובן

אנשי עסקים המקורבים למועדון מימנו את צירופו של החלוץ בן ה-31, שנולד בעיר ומתגורר בה עד היום: "כאן אבא שלי החל את דרכו, יש קבוצה טובה, אני אשתלב במהרה ויחד נעמוד במטרות"

(גודל טקסט)
שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה ויציאה לפגרת הנבחרות במקום הראשון בליגת העל הובילו את הפועל חדרה להמשיך ולהתחזק והיום (חמישי) הודיעה הקבוצה על צירופו של החלוץ דובב גבאי (31), יליד ותושב העיר שבשבועיים האחרונים התאמן בקבוצה וכעת הצטרף רשמית עד תום העונה.


בעונה שעברה, כידוע, היה גבאי בהפועל אשקלון ובעברו שיחק גם בבית"ר ירושלים, הפועל ב"ש, מכבי הרצליה, מכבי פ"ת ובני יהודה. בחדרה אישרו כי על מנת להשיג את המימון הנדרש להחתמתו של גבאי, נעזר המועדון באנשי עסקים מקומיים. גבאי אמר לאחר החתימה: "אני מאוד גאה לחתום בקבוצה בה אבא שלי החל את דרכו כשחקן וזו כמובן הקבוצה של העיר בה נולדתי ובה אני גר גם היום. כולם כבר הבינו שיש בחדרה קבוצה טובה ואני מאמין שאשתלב פה מצוין ויחד נצליח לעמוד במטרות שלנו".


לאור העובדה שהוא מתאמן בקבוצה בשבועיים האחרונים, גבאי ישחק היום במשחק האימון ברמלה מול בית"ר תל אביב רמלה וכמובן שיעמוד לרשותו של המאמן ניסו אביטן כבר במשחק מול מכבי פתח תקווה עם חזרת הליגה מפגרה בסוף השבוע הבא. במועדון סיפרו כי בשלב זה לא צפויות החתמות נוספות, כך שזה יהיה הסגל שיעמוד לרשות אביטן לפחות עד חודש ינואר.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי