דודו גורש חתם לעונה אחת בבית"ר ירושלים

דודו גורש
דודו גורש | אודי ציטיאט

אחרי שלוש אליפויות, השוער הוותיק סיים את דרכו בבאר שבע והצטרף לקבוצה מהבירה. בסביבתו מספרים שההחלטה הייתה קלה: "הזדמנות להחיות את הקריירה". בן שהר הבהיר: "מעולם לא ביקשתי לעזוב"

(גודל טקסט)
אחרי שצירפה את שמואל שיימן מהפועל באר שבע, בית"ר ירושלים התחזקה הערב (חמישי) בשחקן נוסף של האלופה כשהשוער הוותיק דודו גורש (38) חתם בבירה לעונה אחת. "השוער דודו גורש חתם לעונה אחת והצטרף לאימוני הקבוצה. אנחנו מאחלים לדודו המון הצלחה ובעיקר שער נקי", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמה בית"ר ירושלים.


בסביבתו של השוער מספרים כי הבחירה בבית"ר הייתה קלה מאוד עבורו. גורם המקורב לשוער סיפר לספורט1: "ברגע שבאר שבע הודחה מאירופה, היה לדודו ברור שהוא יראה פחות דקות ויקבל פחות הזדמנויות. עכשיו הוא ישחק כשוער ראשון באחד המועדונים הכי גדולים בארץ וזו הזדמנות מצוינת עבורו להחיות את הקריירה, אחרי ששיחק פחות בעונה שעברה ואמור היה לשחק פחות גם בעונה הנוכחית".


גורש החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל עכו, משם המשיך למכבי פתח תקווה ולאחר מכן שב לקבוצת נעוריו. ב-2015 עבר במפתיע להפועל באר שבע ושימש כשוער הראשון של הקבוצה בעונת האליפות ההיסטורית. בשנתיים שלאחר מכן חלה ירידה במעמדו בעקבות הגעתו של גיא חיימוב שתפס את אפודת השוער הראשון.

 


צפוי לשמש כשוער הראשון של בית"ר ירושלים. דודו גורש (אודי ציטיאט)


בתוך כך, בן שהר, שמחוזר גם הוא על ידי בית"ר ירושלים, החליט להגיב לפרסומים והוא עשה זאת באמצעות הרשתות החברתיות. "מעולם לא ביקשתי לעזוב את הפועל באר שבע", כתב החלוץ. "אני מחויב למועדון בו לקחתי שלוש אליפויות. רק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי".


הפוסט המלא של בן שהר

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבועות האחרונים השם שלי עלה בכל מיני פרסומים. חשוב לי להבהיר שמעולם לא ביקשתי לעזוב את המועדון,הצלחתי היא הצלחתם.אין לי אחריות על פרסום כזה או אחר ואני מחויב למועדון בו לקחתי 3 אליפויות ברצף והייתי חלק בלתי נפרד מהצלחתו.אני מכבד את המקום בו אני נמצא וגם מכבד כל מועדון ששמי הוזכר בהקשר אליו אבל רק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי או להעביר מסרים כאלה ואחרים. יש לי חוזה בהפועל באר שבע ואני בהפועל באר שבע . כל התבטאות מכל גורם אחר או "מקורביי" לא משקפת את דעתי או רצוני.

A post shared by bensahar14 (@bensahar14) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי