"ההחלטה הסופית על סומא תתקבל ב-48 השעות הקרובות"

סיידובה סומא
סיידובה סומא | Gettyimages

במכבי חיפה מעריכים שסוגיית הקשר תיסגר, לאחר שהמו"מ חודש בעקבות יכולתו המרשימה במדי נבחרתו. לפי דיווחים בסרביה, העסקה על סף סיכום. מנדג'ק לא סובל מקרע. אוהד לויטה עבר רשמית להפועל באר שבע

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה במאמצים הרבים לצרף שחקן זר נוסף עד סיום חלון ההעברות ביום שני. המועמד העיקרי להצטרף הוא הקשר הגינאי של פרטיזן בלגרד סיידובה סומא. המשא ומתן בין הצדדים הופסק לקראת סוף השבוע לאחר שהמנהל הטכני של הירוקים, מו אלאך, לא היה בטוח בצירופו של סומא ואף בדק אופציות חלופיות, אך לאחר שלא נמצאה אחת הולמת, חזרה לאופציה של הקשר הגינאי.


עוד ציינו במועדון כי גם השער הניצחון וההופעה של השחקן במדי נבחרת גינאה בניצחון 0:1 על הרפובליקה המרכז אפריקאית תרמה לכך שהירוקים חזרו לשיחות מול ראשי הקבוצה הסרבית. בסרביה אף מדווחים כי המועדונים על סף סיכום לפיו סומא יעבור בהשאלה עד לסיום העונה, אז תוכל מכבי חיפה לרכוש אותו במידת הצורך. המועדון העריכו הבוקר: "ההחלטה הסופית על סומא תתקבל ב-48 השעות הקרובות".


בנוסף, המועדון הודיע הבוקר שהקשר ג'ורג מנדג'ק, שנפגע בשריר ירך ימין במשחק של נבחרתו קמרון, עבר בדיקת אולטרסאונד ממנה עולה כי אין עדות לקרע והוא צפוי לשוב לפעילות מלאה עד יום שישי, כעד אז יערוך אימונים קלים. כמו כן, הבלם רמי גרשון ינסה לחזור לאימונים מלאים ואז יוחלט לגבי כשירותו למשחק ביום ראשון.


במקביל, אוהד לויטה, שלא היה בתוכניות המקצועיות של הירוקים לאחר החתמתו של גיא חיימוב, חתם רשמית לעונה אחת בהפועל באר שבע. כזכור, גם הפועל תל אביב רצתה לצרפו, אך האלופה הייתה רצינית יותר בשל עזיבתו של דודו גורש לבית"ר ירושלים. בשעות האחרונות המגעים הואצו והצדדים הגיעו להבנות. שחקן נוסף שצפוי לעזוב את הכרמל הוא קאיו אלבש הברזילאי שלא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי.

 

לויטה אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי לעמוד בשער של מועדון גדול כמו מכבי חיפה במשך ארבע עונות. תודה לקהל הגדול שתמיד תמך ועמד מאחורינו. תמיד נתתי הכל עבור המועדון וכעת פניי לאתגר חדש ולהתחלה חדשה, מאחל לכולנו בהצלחה".

 
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)


סומא. ההחלטה תתקבל בקרוב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי