במכבי פתח תקווה מחכים לצילום שיעבור מנור סולומון

סולומון
סולומון | אריאל שלום

במלאבס חוששים שהקשר שנפצע בנבחרת סובל מפגיעה מעל הקרסול שתשביתו לכחודש. חביב חביבו עבר בהצלחה בדיקות ויחל בהתרשמות, חלוץ נוסף צפוי להצטרף כשעל הכוונת נמצאים וארן מבית"ר ירושלים ומלמד מהפועל ב"ש

(גודל טקסט)

לאחר שנחת אתמול (שלישי) בישראל, החלוץ חביב חביבו  עבר היום בהצלחה בדיקות רפואיות במכבי פתח תקווה ולהמשיך לקיים מו"מ במטרה לחתום בקבוצה. החלוץ ממרכז אפריקה לא קיים משחק רשמי מאז סוף שנת 2017 ובקבוצה מעוניינים לבדוק אם הוא אכן נמצא בכושר. במועדון סיפרו שמזה מספר שנים, עוד מתקופתו של רובי רפואה, ניסו לצרפו, אלא שאז חביבו דרש סכומים גבוהים כדי להגיע.

חביבו הוא לא שחקן ההתקפה היחיד שבפ"ת מתכוונים לצרף, כאשר בקבוצה לא פוסלים את האפשרות להתחזק בזר נוסף כך שבסגל יהיו שישה זרים. בקבוצה עוקבים אחרי מצבו של גיא מלמד, כשפי כשפרסמנו לראשונה החליט לעזוב את הפועל באר שבע לאור הנגיסה בדקות המשחק שלו, אך בקבוצה עדיין מעוניינים בעסקת השאלה. "כרגע אלונה ברקת לא מעוניינת להשאיל", הודו במלאבס.

בינתיים נמשכים המגעים עם בית"ר ירושלים בנוגע לשחרורו של יוסי בניון. כפי שפרסמנו, ביום שישי עלתה האופציה לעסקת חליפין ומי שסומן במלאבס הוא החלוץ אנתוני וארן. נראה כי מכבי פ"ת תצרף את השחקן הראשון שיסכם במועדון מבין חלוץ זר נוסף, מלמד או וארן.


וארן. על הכוונת של מכבי פ"ת כחלק מטרייד אפשרי על בניון (דני מרון)

בקבוצה ממתינים במתח לבדיקת האולטרסאונד שיקיים מנור סולומון מחר. למרות שהקשר טען בפני אנשי הקבוצה שלא נראה לו שמדובר בפציעה חמורה, החשש הוא שסולומון נפגע מעל הקרסול, פציעה דומה לזו שספג אוראל דגני מהפועל ת"א והשביתה אותו לכחודש ימים, אך יחכו למחר כדי להעריך טוב יותר את מצבו. בכל מקרה, סולומון בספק גדול למשחק בשבת מול הפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי