איביץ': "אנחנו במו"מ עם מספר מועמדים, מקווים לצרף חלוץ"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת רעננה (שבת, 18:00 בספורטHD4) ואמר על פגרת הנבחרות: "מאחל שיהיו לנו עוד נציגים, אבל היו חמישה ששיחקו במשחק ידידות". דוידזאדה צפוי לפתוח, סבוריט, פרץ, ייני ודסה ערכו אימון קל

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות אפשרה למכבי תל אביב לאגור כוחות חדשים ולהתרענן, כזכור לפני כשבועיים הודחה בפלייאוף הליגה האירופית וסיימה ב-1:1 בטרנר אצל הפועל באר שבע כשהיא משחקת בהרכב חסר במיוחד משיקולי רוטציה, במשך כחודש היו לה שלושה משחקים בשבוע, ובשבת הקרובה היא תארח במסגרת המחזור השלישי בליגת העל את הפועל רעננה (18:00, ישיר בספורטHD4).

המאמן ולדימיר איביץ' צפוי ליהנות בהתמודדות הקרובה מסגל כמעט מלא, היחיד שייעדר כנראה הוא אנריק סבוריט שסובל ממתיחה וכמוהו גם כריסטיאן באטוקיו שנפצע עוד בעונה שעברה וישוב באמצע העונה, ומי שצפוי לפתוח בצד שמאל של ההגנה הוא אופיר דוידזאדה שרק השבוע נרכש בחזרה מגנט. סבוריט ערך אימון ריצה קל בלבד הערב לצד דור פרץ, שרן ייני ואלי דסה ששיחקו במדי הנבחרת בשני המשחקים האחרונים.

במסיבת העיתונאים שערך המועדון לקראת המפגש בשבת היה זה הקשר עומר אצילי ששוחח תחילה עם התקשורת ואמר לקראת רעננה: "אני לא חושב שכשלנו, תיקו בבאר שבע זה לא כישלון. פנינו מועדות למשחק מול רעננה בשבת, נבוא צנועים ורעבים כדי לעשות את הכי טוב ובתקווה להביא שלוש נקודות".

התחרות על ההרכב: "זה לא מאבק חדש, גם בשנה שעברה היו הרבה שחקנים איכותיים מקדימה. אנחנו עובדים קשה באימונים וכל אחד נותן את המקסימום כדי לשחק".


עומר אצילי. מסופק מהנקודה שהושגה בטרנר (דני מרון)

חזרה לנבחרת ישראל: "ברור לי שאם אהיה טוב במכבי תל אביב אז תיפתח לי הדלת לנבחרת וזו מטרה. אני מקווה לחזור".

השינויים שמבצעת הפועל באר שבע: "אני לא חושב שיש לי תשובה. יש שוק ואם משלמים אז כנראה ששחקן שווה את זה. אני מאמין שאם נעשה את העבודה שלנו אז יהיה בסדר, אני לא מתעסק בבאר שבע".


השוני בין קרויף לאיביץ':
"שני צוותים שונים. אנחנו לומדים משהו חדש עכשיו, מתרגלים לשיטה החדשה ואני מאמין ומקווה מאוד שנעשה את העבודה שלנו".


יכולתו העונה והמשחק בב"ש לפני הפגרה
: "אמנם לא כבשתי, אבל אני חושב שאני מציג יכולת טובה ומקווה להמשיך ככה ולשחק הרבה. הצוות הכין אותנו טוב ובאנו מוכנים לטרנר, שתיקו שם זו תוצאה בסדר גמור, אפילו שגם יכולנו לנצח".

מיד לאחר מכן המאמן ולדימיר איביץ' נשאל על שחקני הנבחרת שרק חזרו מהמסע לאלבניה ולצפון אירלנד: "יש לנו חמישה או שישה שחקנים בנבחרת וזה טוב שהם שיחקו, עבורי כי אני מאחל לעוד חמישה או שישה שחקנים בנבחרות כי זה אומר שאנחנו עושים משהו טוב. היו לנו חמישה שחקנים בהרכב הנבחרת במשחק ידידות, שלושה מהם שיחקו 90 דקות. לא ארצה לומר משהו מעבר לכך, רק אאחל בהצלחה לנבחרת ישראל ומקווה שהיא תשיג את התוצאה הטובה ביותר בכל משחק. אומר שוב, היו לנו חמישה שחקנים במשחק ידידות – שלושה מהם שיחקו 90 דקות".


איביץ'. היה מעדיף שיותר שחקנים שלו יזכו למנוחה (אודי ציטיאט)

מחליף אפשרי לוידאר קיארטנסון עד יום שני: "אנחנו עובדים קשה כדי לצרף חלוץ, כי וידאר עזב ואנחנו צריכים שחקן בעמדה הזו. כרגע אנחנו במו"מ עם מספר מועמדים, אבל אין שחקן שחתם ואני מקווה שנעשה זאת בימים הבאים". 


כיצד התרשם מהנבחרת
: "צפיתי במשחק ואני שמח כי היו לי שחקנים רבים בנבחרת. אנחנו עובדים כאן קשה כדי ששחקנים יהיו בכושר טוב וכדי שיהיו לנו נציגים בנבחרות, גם שחקנים כמו עומר אצילי ואחרים שלא זומנו. אנחנו נשמח שיהיו לנו גם 10-11 שחקנים בנבחרת. יש לנבחרת מאמן חדש והוא זקוק לזמן".

אם לדעתו השחקן הישראלי לא טוב: "אני לא חושב ככה. יש לישראל שחקנים טובים שגם משחקים בחו"ל ואני בטוח שיש בישראל עוד שחקנים רבים שיכולים לצאת לחו"ל, לא רק במועדון שלנו".

על הפועל רעננה: "אחד המשחקים הכי חשובים. זה משחק שיכול להיות מסוכן עבורנו, כי אנחנו קבוצה שרוצה לקחת אליפות ועלינו להיות מרוכזים ומוכנים. אנחנו עובדים עם השחקנים שנשארו איתנו בישראל ויש לנו עכשיו יומיים להמשיך בהכנות עם השחקנים שחזרו מהנבחרות במטרה לנצח. יודעים שלא יהיה קל, אבל אנו רואים רק תוצאה אחת והיא ניצחון. אנחנו מקווים שז'איר ישוב לשחק, הפציעה מאחוריו והוא התאמן רגיל השבוע. לגבי סאבוריט, השריר שלו היה קצת רגיש אחרי אימונים קשים, אבל נראה איך הוא יגיב ואם הוא לא יהיה מוכן אז הוא יהיה כשיר למשחק הבא. דוידזאדה כשיר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי