סיידובה סומא חתם, מנדג'ק: "בני יהודה היא 'הכבשה השחורה'

סיידובה סומא
סיידובה סומא | מכבי חיפה, רשמי

הקשר הגינאי עבר בהצלחה את הבדיקות והצטרף בחוזה לשנה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. הקמרוני התאושש מהפגיעה שספג בנבחרת וצפוי לשחק בראשון (20:30 בספורטHD1), גם מנחם ימשיך ב-11 על חשבון גרשון

(גודל טקסט)

לאחר יום חופש, שבה היום (שישי) מכבי חיפה לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה. במועדון הירוק רוצים להמשיך את מסע הניצחונות אחרי ה-0:2 על מ.ס. אשדוד במחזור הקודם ובצוות המקצועי לא מתכוונים לבצע שינויים מרחיקי לכת לעומת ההרכב שפתח באצטדיון הי"א.

הקפטן רמי גרשון טרם חזר לכשירות מלאה ונראה שסאן מנחם ימשיך לפתוח כמגן שמאלי במקומו. התלבטות נוספת היא בקישור והיא קשורה בעיקר לכשירותו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק. האחרון נפצע בתחילת השבוע במדי נבחרתו ובתחילה היה חשש לקרע, אך לאחר בדיקה שביצע אצל הצוות הרפואי של הירוקים התברר כי לא מדובר בקרע והקשר אף ערך אימון כמעט מלא ביום רביעי. הקשר הקמרוני התאמן היום והחלטה סופית לגבי שיתופו תתקבל בסוף השבוע.

מנדג'ק אמר לקראת המשחק: "שמעתי על כך שאנחנו משחקים מול בני יהודה ושהיא בשנים האחרונות עשתה לנו לא מעט בעיות- 'הכבשה השחורה' של המועדון. שחקנים מדברים על זה ואנחנו עובדים לקראת המשחק. זו קבוצה טובה ולא יהיה לנו קל". בנוסף סיפר הקשר על ההתאקלמות שלו במועדון הירוק: "הרגשה מעולה. יש פה אנשים טובים. הצוות המקצועי נהדר ועובד קשה. חבריי לקבוצה מאוד חברותיים ואני מאוד שמח להיות פה. גם התגובות מהקהל הן דבר בלתי ייאמן. לפני שהגעתי לכאן קיבלתי המון הודעות מאוהדים ולכן הבחירה לכאן הייתה קלה עבורי. אני מאוד שמח על הבחירה ומקווה שהכול יהיה טוב גם בעתיד".


גרשון. עדיין לא בכשירות (עדי אבישי) 

בינתיים ,הקשר הגינאי סיידובה סומא ערך אתמול ביקור בחיפה ואף סייר באצטדיון 'סמי עופר' והיום חתם רשמית על חוזה לעונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות, לאחר שגם נפגש עם המנהל הטכני מו אלאך. סומא הגיע לקבוצה כמושאל מפרטיזן בלגרד עד לסיום העונה, כאשר אז תקבל מכבי חיפה אופציה לרכוש מחצית מערכו של השחקן בשוק בסיום העונה. השחקן ירוויח כ-45 אלף יורו בחודש. "מדובר בשחקן שהתאים מקצועית וחברתית לקבוצה ונבחר בקפידות על ידי הצוות המקצועי", אמרו במכבי חיפה.


סומא זוכה לוולקאם מהירוקים (האתר הרשמי)

בני יהודה
אצל הכתומים, שצברו עד כה נקודה אחת בודדת בשני מחזורי הפתיחה, קיוו להתחזק במספר שחקנים במהלך פגרת הנבחרת, אולם עד כה הצליחו לצרף רק את הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה במשחק הבית הקרוב נגד הירוקים.

הקשר איסמעילה סורו נמצא בספק גדול למשחק, בשל פציעה בברכו ממנה הוא סובל. סורו עבר בדיקות מקיפות, כולל צילום MRI ובו נראה כי הוא סובל מנזק קל ברצועה הצידית והוא צפוי לעבור מבחן כשירות ביום שבת וביום ראשון ואז יוחלט אם לשתפו במשחק.

"התאמנו טוב במהלך הפגרה וגם נחנו", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "אנחנו לוקחים איתנו הרבה דברים טובים שהיו במשחק האחרון עם מכבי פתח תקוה, שזה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו בשנתיים האחרונות שלי כמאמן כאן בבני יהודה. מבחינת כדורגל ומבחינת כל מה שרציתי כמאמן מהמשחק הזה, הכל היה, חוץ מכיבוש שערים. זה היה אחד המשחקים עם הכי הרבה החמצות שאני ראיתי במחצית אחת, ואנחנו צריכים גם לשפר כמה דברים, כי במחצית השנייה היתה לנו ירידה, בעיקר מנטלית ואנחנו צריכים לדעת, בעיקר כשאנחנו סופגים, לא להוריד את הראש".


אבוקסיס. מרוצה מקבוצתו (לירון מולדובן)

אבוקסיס המשיך: ניסינו לדבר על זה וללמוד מזה. לוקחים גם דברים טובים וגם לשפר מה שצריך. חוזרים לליגה למשחק נגד מכבי חיפה, ואנחנו יודעים שזה באמת יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

"אני חושב שמכבי חיפה עם הסגל שלה, זו קבוצה חזקה ותמיד קשה מולם, כל משחק בליגה הוא קשה. בדקות טובות אתה יכול להכריע משחקים, ובדקות פחות טובות, אתה נופל במשחקים. מול מכבי חיפה, עם כל כך הרבה שחקנים מסוכנים, נצטרך להיות מרוכזים לאורך כל המשחק".

על ההצטרפות של קרלוס קוויאר: "זה שחקן שדיברנו עליו עוד מתחילת העונה, שחקן שברגע שהשתחרר מבית"ר ירושלים, הוא היה אופציה מאוד חשובה מבחינתנו ואנחנו מאוד שמחים שהוא הגיע. הוא שחקן עם המון ניסיון, שמקרין את זה על האחרים, ואני מאוד שמח שהוא פה".

על הרצון להתחזק עד סיום החלון: "אנחנו עדין רוצים לצרף חלוץ, אנחנו עובדים על זה ומנסים למצוא מישהו שיתאים לנו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית. אנחנו יודעים שזה לא קל, אבל נעשה הכל כדי להביא חלוץ עד יום שני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי