העסקה היקרה בתולדות הפועל באר שבע: דיא סבע חתם לארבע שנים. צפו

דיא סבע, אלונה ברקת
דיא סבע, אלונה ברקת | האתר הרשמי

האלופה העבירה לנתניה שני מיליון יורו ואת גיא מלמד בתמורה למלך שערי הליגה בעונה החולפת שירוויח כ-400 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים. השחקן נפרד: "קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה, לא חשבתי שאעזוב"

(גודל טקסט)
אחרי שהביאה בשבוע שעבר את נייג'ל האסלביינק ואריק סאבו, הפועל באר שבע ממשיכה להתחמש בכל הכוח והיום (שני) היא צירפה עוד שחקן חיזוק סופר משמעותי בדמותו של דיא סבע, מלך שערי ליגת העל בעונה החולפת, שחתם לארבע עונות בשורות האלופה – העסקה היקרה בתולדות המועדון. על הטרייד בין הפועל באר שבע למכבי נתניה פורסם לראשונה בספורט1.


באר שבע, שהפכה את פניה בשבועות האחרונים לאור ההדחה מהאירופה והפתיחה הרעה של העונה, שברה את שיא המועדון כששילמה למכבי נתניה שני מיליון יורו והוסיפה גם את גיא מלמד שעשה את הדרך ההפוכה. סבע, שדחה מספר הצעות מאירופה לפני פתיחת העונה, ירוויח בבירת הנגב כ-400 אלף יורו עונה לא כולל מענקים.





מכבי נתניה פרסמה הודעה רשמית, בה נפרד דיא סבע מהמועדון:  "לקהל האוהדים של נתניה, ביליתי איתכם את ארבע השנים המשמעותיות בקריירה שלי, צמחתי איתכם, ויחד יצאנו מקשיים גדולים לרגעים קסומים. קשה לי לסכם עכשיו בכמה משפטים קצרים – רוצה לומר שאני חייב לכם תודה ענקית. לכם, ולמועדון המפואר הזה. צר לי לאכזב אתכם היום. לא חשבתי שאעזוב עכשיו, אבל בחיים יש הפתעות, ונעניתי להצעה שלא ניתן לסרב לה, לטובת רווחת המשפחה שלי. אני בטוח שלמכבי נתניה עוד יהיו ימים נפלאים. מקווה שתזכרו אותי לטובה, כמו שאני בטוח אזכור אתכם לעד. שלכם, דיא".


לאתר הרשמי של הפועל באר שבע אמר סבע: "אני שמח לחזור לדרום וגאה להצטרף לשורות אלופת המדינה, אני כבר מרגיש את הטירוף בעיר, ומחכה לעלות על הדשא ולהתמודד עם האתגרים שעומדים בפנינו. אני רוצה להודות למכבי נתניה ולאוהדים על תקופה נפלאה, לעולם לא אשכח את החום והאהבה שקיבלתי מכם".


דיא סבע כבר שיחק בעברו בהפועל באר שבע, בעונת 2011/12 הגיע בינואר כמושאל ממכבי תל אביב וסייע לקבוצה להישאר בליגה והבכירה לאחר מכן הושאל לחצי עונה נוספת, אלא שבינואר 2013 עזב לחצי עונה בבני סכנין. ב-2013/14 חתם במכבי פתח תקווה שאז שבה לליגת על, אך כבש רק שלושה שערי ליגה ובקיץ שוב עבר לקבוצה חדשה, העולה החדשה דאז מכבי נתניה.


במכבי נתניה רשם סבע את הפריצה הגדולה. בסיום עונת הבכורה ביהלומים הוא קרע את הרצועה הצולבת וחזר לאחר כשנה, אז ירדה מכבי נתניה ללאומית בחזרה. בעונת 2016/17 הוא סיים כמלך שערי הליגה הלאומית עם 18 כיבושים וגם הוסיף 12 בישולים, אבל זו הייתה רק תחילתה של ההצלחה – בעונה שעברה, כידוע, בליגת העל, סיים כמלך השערים עם 24 כיבושים וכך גם זכה לזימון בכורה לנבחרת ישראל, לסגלה הוא משתייך גם בימים אלו. כעת הוא חזר להפועל באר שבע בקול תרועה רמה, כרכש היקר בתולדות המועדון.





עבר לאלופה בעסקה היקרה בתולדותיה. דיא סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי