אליאל פרץ הושאל להפועל חדרה, רבאח יעזוב רק אם יקבל פיצוי

אליאל פרץ
אליאל פרץ | האתר הרשמי

הקשר עבר ממכבי תל אביב שתשתתף במשכורתו, הבלם זוכה להצעות רבות מהלאומית וצפוי לעזוב ביממה הקרובה. במועדון מרוצים מהשער הראשון של עמאש שאמר: "שמח, אבל רציתי שזה יהיה שער ניצחון"

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה לא לקחו קשה מדי את אובדן הנקודות הראשון העונה ב-1:1 עם מכבי פתח תקווה, אך התאכזבו לקבל שער שיוויון סמוך לשריקת הסיום. במועדון הסבירו זאת בעיקר בשל כושר גופני לקוי כאשר רוב השחקנים ששיחקו מול פתח תקווה שיחקו גם במחזורים הראשונים וגם במשחקי גביע הטוטו. "הסגל שלנו דליל בהרבה משאר הקבוצות ולצערנו אנחנו סובלים גם ממכת פציעות", אמרו בחדרה והוסיפו: "אנחנו מוכנים לתיקו אחד אחרי כל שני ניצחונות".

קברניטי הקבוצה המשיכו ושיבחו את רוח הלחימה של שחקני חדרה כאשר הקבוצה של ניסו אביטן ברוב דקות המשחק. מי שזכה לרוב השבחים היה הקשר סלים עמאש שכבש את השער לקבוצה מהשרון. "אני שמח על השער אבל רציתי שזה יהיה שער ניצחון", אמר עמאש בסיום. "נמשיך לעבוד קשה בכדי להצליח בעתיד".

הקבוצה אמנם נמצאת עם תקציב מינימום אבל עשתה מאמצים של הרגע האחרון והצליחה לצרף את קשר מכבי תל אביב אליאל פרץ. האחרון נפגש בשעות האחרונות עם אנשי מכבי תל אביב והושאל למועדון, כאשר הקבוצה של ניסו אביטן תשלם את משכורת המינימום ואילו הצהובים ישלימו את שכרו של השחקן. במהלך היום עוד ניסו במכבי להשאיל את השחקן לבני יהודה אבל פרץ עצמו העדיף להצטרף לעולה החדשה. עוד לפני שהעסקה הפכה לרשמית אמרו בחדרה: "אנחנו מאמינים כי פרץ יהפוך עוד הערב לשחקן הפועל חדרה".

מאידך, עתידו של וויסאם רבאח עדיין אינו ברור. בחדרה רוצים להיפרד מהשחקן מכיוון שהדבר נוח לה כלכלית, אבל רבאח עצמו מעדיף להישאר בקבוצה מליגת העל ולעזוב רק במידה וחדרה תשלם פיצוי. מספר קבוצות בליגה הלאומית הביעו עניין בשחקן. "וויסאם שחקן מצוין ואדם נהדר והיינו רוצים להשאיר אותו, אך יש לנו מעט בעיות כלכליות ולא נעמוד בדרכו אם יבקש ללכת", אמרו בעולה החדשה. 


 הושאל להפועל חדרה. אליאל פרץ (הפועל חדרה – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי