שלושער לזנטי ושער לסומא ב-0:5 של מכבי חיפה על עירוני טבריה

מכבי חיפה
מכבי חיפה | עדי אבישי

הקשר הגינאי שיחק 40 דקות בלבד עקב כושר גופני לקוי, אולם מצא את הרשת במשחק שנועד עבור המחליפים ואלו שלא שותפו מול בני יהודה. במועדון גיבו את חיימוב אחרי הטעות ב-1:1 מול הכתומים: "זה לא יקרה לו שוב"

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר ה-1:1 מול בני יהודה. מצד אחד הירוקים שוב היו טובים בדקות רבות של המשחק ואף הגיעו למצבים, אך החמיצו ומצד שני במועדון יודעים כי אם הם אכן רוצים להילחם בצמרת הגבוהה, חובה לנצח משחקים כאלה. "היה נראה שאנחנו משחקים לרוחב בדקות רבות של המשחק ולא מצליחים לפרוץ את המשחק המסודר של בני יהודה. בדיוק בשביל משחקים כאלה הבאנו את סיידובה סומא שעם הכישרון האישי שלו יכול לעשות שערים", אמר גורם במכבי חיפה.

הקשר הגינאי אגב, ערך אתמול אימון ראשון עם השחקנים שלא היו בסגל והערב (שני) כבש ב-0:5 על עירוני טבריה במסגרת משחק אימון לטובת אלו שעלו מהספסל או לא שותפו מול בני יהודה. עמית זנטי הרשים עם שלושער ועוד כבשו רועי קהת וכאמור סיידובה סומא ששותף במשך 40 דקות בלבד בגלל כושר גופני לקוי. כן שותף חלוץ קבוצת הנוער רועי מרדכי, בנו של עוזר המאמן איתי מרדכי.

ובחזרה למשחק אתמול. מי שעשה את הטעות הקשה במשחק היה השוער גיא חיימוב, שזכה לתנחומים רבים. במועדון גיבו את השוער ואמרו: "יש לו משחק רגל מהטובים בישראל וזה משהו שקורה בכדורגל. גיא למד ואין לנו ספק שזה לא יקרה לו עוד פעם". גם הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק שהיה בספק אך שיחק זכה למחמאות. במועדון גם ציינו את הקהל הירוק שהגיע בהמוניו למושבה.

כידוע, במהלך היום נפרדו במכבי חיפה מהקשר קאיו אלבש שעבר בהשאלה להפועל תל אביב, שתשלם 110 אלף יורו משכרו והשאר יושלם על ידי הירוקים. אופיר מזרחי נשאר בסגל על אף שביקש לעזוב, מכיוון שלא התקבלה הצעה לרכישתו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי