אז'ובל זכה למחמאות: "הרגשתי שאכבוש, בשביל זה הגעתי"

בן אז'ובל
בן אז'ובל | ערן לוף

בהפועל חיפה התאכזבו מהנקודה ב-2:2 מול בית"ר ירושלים, אך התעודדו מיכולתם של החלוץ ושל משפתי. גולדברג ייבדק, אך צפוי להיות כשיר לחדרה. קלינגר: "יכולנו להוביל 1:4 במחצית. רציתי את מתן חוזז, מרוצה מהסגל"

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חיפה לאחר התיקו הביתי (2:2) מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מרוצים האופי של הקבוצה שחזרה מפיגור, אבל מצד שני מאוכזבים שלא ניצלו הזדמנויות רבות במחצית הראשונה כדי להכריע את המפגש.

כפי שאמר בסיום המאמן ניר קלינגר, "הייתה לנו מחצית ראשונה שטובה שהייתה אמורה להסתיים ב-1:4. ספגנו שער טיפשי, היינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הראשונה. בסך הכול היה קצב טוב ומשחק טוב ומהנה לקהל". בקבוצה הביעו את כעסם כנגד שופט המשחק ארז פפיר שלטענת אנשי חיפה שגה כאשר לא שרק לפנדל על גל אראל בתוספת הזמן. "כולם ראו שזה פנדל חוץ מהשופטים וזה מוזר" אמרו בחיפה בסיום, כשגם קלינגר עצמו אמר לציטוט כי מדובר ב"שיבוץ מוזר" אחרי הדרבי בגביע הטוטו וכי "פפיר שוב טעה".

המאמן גם התייחס לסיום מועד ההעברות בו ניסו לצרף את מתן חוזז ממכבי תל אביב וכמעט ונפרדו מהחלוץ היווני אתנסיס פאפאזוגלו: "רצינו להעביר את חוזז אלינו וזה לא קרה, אבל אני מרוצה מהסגל. חוזז היה אמור להכניס לנו מהירות ואולי ננסה להביא אותו בינואר. לגבי פאפאזוגלו? במשחק הזה בחרנו לשחק בשיטה אחרת והוא לא התאים לה. אנחנו עוד נשתמש בו העונה. בני יהודה פנתה לגביו אבל לא התאמנו לשחרר אותו כי אני מאמין קבוצה שרוצה לרוץ עד הסוף חייבת שלושה חלוצים". מי שלא סיים את המשחק היה המגן שון גולדברג שהוחלף בתחילת המחצית השנייה. גולדברג נפצע בקרסולו וייבדק, אבל נראה כי אינו סובל מפציעה חמורה ויהיה כשיר למשחק מול חדרה.


שון גולדברג. עוד ייבדק, אך נראה שיהיה כשיר לשבת (ערן לוף)

מי שזכו למחמאות היו צמד המחליפים גיא משפתי ובן אז'ובל. משפתי החליף את גולדברג הפצוע והרשים בשני צידי המגרש כאשר בלם חלק מהתקפות בית"ר וניסה לצאת להתקפות מהצד השני. אז'ובל הרשים לא רק בשער השיוויון המהיר, אלא גם בעבודה שעשה מול הגנת הצהובים. אז'ובל אמר לאחר המשחק: "כבר שניר קרא לי לפני הקרן הייתה לי הרגשה שאשים גול. יש לי רצון גדול להוכיח את עצמי ואמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר. אני חושב שאעשה עוד קפיצת מדרגה העונה כי בשביל זה הגעתי להפועל חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי