דיא סבע נרגש מהמעבר לב"ש: "מחכה להרעיד את המדינה"

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

מלך שערי הליגה נפרד ממכבי נתניה בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלו ("עברתי דברים ששחקן עובר בקריירה שלמה") והבהיר: "כל שחקן רוצה להצטרף למועדון מוביל". וגם: שביעות רצון מההשקעה של אלונה ברקת

(גודל טקסט)
הגעתו של דיא סבע להפועל באר שבע מעלה את רמת הציפיות בטרנר. יחד עם נייג'ל האסלביינק, היהלום ההולנדי, יש רגליים לסברה שהאלופה תבצע זינוק בעלייה אחרי שנתקע לה הסטרטר. השאלה הגדולה – האם שני הטאלנטים יצליחו להיכנס לנעליו של טוני וואקמה ולמלא את חסרונו? וקושיה נוספת: איך בדיוק תיעשה חלוקת העבודה ביניהם. שניהם לא חלוצים, שניהם פיתחו גינונים של מנהיגות. בן בסט בבצורת, בן שהר מחוץ לסגל ושלום אביטן המיתולוגי יושב בפרלמנט של שלמה אילוז, מתלונן על רגץ עץ. עוד לא קם לו יורש מקומי. אז את מי בדיוק הם יעמידו מול שוער? 


ההשקעה האדירה בהבאתם של כוכבי קריית שמונה ומכבי נתניה מלמדת על הנכונות של אלונה ברקת להכניס את היד למעמקי הכיס למען הצלחת הקבוצה, ובהיבט הזה מדובר בבשורה משמחת עבור האוהדים. הלהיטות של אלונה להשאיר את הצלחת בבאר שבע, בכל מחיר, ראויה להערכה, גם אם בדרך לשלב ההנפה הרביעית ברציפות התעופפו מפה שחקנים חשובים ועפו סכומי כסף דמיוניים.


אחרי הצילומים המשותפים עם דיא ונייג'ל והפקת הסרטים לכבודם, יידרש מברק בכר להעמיד כל אחד מהם במקומו. כלומר, יהיה עליו להסביר להם בנימוס אבל בתקיפות שבמועדון זולל אליפויות כללי המשחק משתנים. כאן זה לא ק"ש, פה אף אחד לא מתרגש מ-50 שערי ליגה בעונה אם גומרים במקום השני. This is Terner.  שניהם יצטרכו להפנים את העובדה שבמוקדם או במאוחר מחכה להם הרוטציה. יסבירו להם בהתחלה בחיוך חביב שהגנה עושים כולם ואין פטור משמירות. ומי שיחשוב שמותר לו להסתמס עם כתבנו בנתניה או שליחנו בצפון יגלה שבמקרה של הדלפה יש אח גדול ואין אחות רחמניה.



סבע מוצג בבירת הנגב. כללי המשחק השתנו (האתר הרשמי של הפועל באר שבע)


עכשיו מותר לגלות שהאיש שהשאיר מאחוריו מכתש וכותש את הליגה הטורקית, היה מוכן להמשיך בטרנר. מקורבים לטוני וואקמה גילו לספורט1 כי ערב יציאתו לקבלת הפנים בטרבזונספור הייתה ל"גנרל" הצעה שבדיעבד אפשר היה לסרב לה – 800 אלף יורו לעונה למשך ארבע שנים. טוני שייך להיסטוריה, רק אלוהים יודע אם יצליחו לשכפל אחד כמוהו. גם אין לדעת אם סבע והאסלביינק יצליחו לרשום פרק חדש באלבום האליפויות של אלונה ובכר.


לאחר שהשלים את מעברו, סבע פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם, בו הוא נפרד מאוהדי מכבי נתניה

סבע פתח את דבריו: "אחרי קיץ מטורף, לילות ללא שינה וימים של חוסר ודאות וטיסות לכל מקום אפשרי, נחתתי בבאר שבע. זאת ההחלטה שקיבלנו. קשה לי לסכם ולכתוב מה עברתי בנתניה. עברתי דברים ששחקן כדורגל עובר בקריירה שלמה: פציעה קשה, ירידת ליגה, עליית ליגה, ושנה קסומה שכל המדינה דיברה עליה. זה הזמן להגיד תודה ענקית על כל דקה ושנייה שעברתי איתכם. ברחוב, בעיר, במגרש ובכל מקום אפשרי. מהרגעים הקשים עד הרגעים הכי טובים. תודה לקהל שנתן לי חום ואהבה בכל משחק ונתן לי להרגיש בבית, לכולם כולל כולם. זה קשה, אבל יש דברים בחיים שאין מה לעשות וצריך להתרגל למציאות. בסופו של יום מכבי נתניה הייתה לפני דיא סבע והיא תהיה גם אחריו, ויש את האנשים הכי טובים במועדון הזה כדי לדאוג שזה אכן יקרה".


מלך שערי הליגה בעונה החולפת הוסיף: "העסקה הזו הייתה חייבת לצאת לפועל למען כל הצדדים והיא טובה לכולם. לבוס של מכבי נתניה אייל סגל ולאיש שאחראי לכל מה שקורה במועדון הזה ניב גולדשטין: גם מילת תודה לא תספיק על מה שעשיתם בשבילי. אין אנשים כמוכם, הנכס של המועדון. סלובו, שי והצוות המקצועי תודה על ההזדמנות, האמון ותחושת הביטחון שנתתם לי שעזרו לי להוציא את כל הפוטנציאל שיש לי וכולם דיברו עליו. ובסוף תודה לכל השחקנים שהיו חלק בשנתיים האחרונות מהמסע המטורף הזה ועזרתם לי להגיע לאן שהגעתי ולזכות במלך השערים ובתואר שחקן העונה.


"אני עוזב היום בית ומשפחה. בכל דבר יש סוף, וכל פרידה היא קשה. אוהב את כולם ומאחל לכם הצלחה מכל הלב. עכשיו אני מצטרף למועדון חדש-ישן, שהיום כל שחקן רוצה להגיע אליו ולהיות חלק ממועדון מפואר ומוביל בכדורגל הישראלי.נרגש לחתום ולפגוש שוב את אוהדים והאנשים הטובים שיש במועדון הזה, מרגיש את הטירוף שיש בעיר ומחכה כבר ליום שני לעלות על הדשא בטרנר, ולהרעיד את כל המדינה"', סיכם סבע.

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב אחרי קיץ מטורף לילות ללא שינה וימים של חוסר וודאות וטיסות לכל מקום אפשרי , בסוף נחתתי בב"ש וזאת ההחלטה שקיבלנו ( אני ומכבי נתניה ) . קשה לי לסכם ולכתוב מה עברתי במכבי נתניה .. עברתי דברים ששחקן כדורגל עובר בקריירה שלמה ! פציעה קשה , ירידת ליגה , עליית ליגה , ושנה קסומה שכל המדינה דיברה עליה . הזמן להגיד תודה ענקית על כל דקה ושניה שעברתי איתכם ברחוב בעיר במגרש ובכל מקום אפשרי מהרגעים הקשים עד הרגעים הכי טובים . תודה לקהל שנתן לי חום ואהבה בכל משחק ונתן לי להרגיש בבית , לכולם כולל כולם זה קשה אבל יש דברים בחיים שאין מה לעשות וצריך להתרגל למציאות , בסופו של יום מכבי נתניה הייתה לפני דיא סבע ותהיה גם אחריו , ויש ת'אנשים הכי טובים במועדון הזה כדי לדאוג שזה יקרה . העיסקה הזאת הייתה חייבת לצאת לפועל למען כל הצדדים והיא טובה לכולם . לבוס של מכבי נתניה אייל סגל ולאיש שאחראי לכל מה שקורה במועדון הזה ניב גולדשטין גם מילת תודה לא תספיק על מה שעשיתם בשבילי אין אנשים כמוכם הנכס של המועדון . סלובו ושי והצוות המקצועי תודה על ההזדמנות והאמון ותחושת הביטחון שנתתם לי שעזרו לי להוציא את כל הפוטנציאל שיש לי וכולם דיברו עליו . יניב מדר מס'1 בארץ , תודה לך על דקה שעבדנו ביחד לפני ואחרי אימונים וזמינות 24 שעות בשבילי לכל טלפון וכל שאלה ושמרת עליי הכי טוב שיכול להיות . ובסוף תודה לכל השחקנים שהיו חלק בשנתיים האחרונות מהמסע המטורף הזה ועזרתם לי להגיע לאן שהגעתי ולזכות במלך השערים ובשחקן העונה . אני עוזב היום בית ומשפחה , בכל דבר יש סוף , וכל פרידה היא קשה . אוהב את כולם ומאחל לכם הצלחה מכל הלב . עכשיו אני מצטרף למודעון חדש ישן , שהיום כל שחקן רוצה להגיע ולהיות חלק ממועדון מפואר ומוביל בכדורגל הישראלי . נרגש לחתום ולפגוש שוב ת'אוהדים והאנשים הטובים שיש במועדון הזה מרגיש ת'טירוף שיש בעיר ומחכה כבר ליום שני לעלות על הדשא בטרנר ולהרעיד את כל המדינה !

A post shared by Snap : Diaasa10 (@diaasabia10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי