צפו בתקציר: רק 0:0 להפועל באר שבע נגד בני יהודה

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

האלופה ממשיכה בפתיחת העונה החלשה ושוב לא כבשה, הפעם מול החבורה הלא מרשימה של אבוקסיס. סבע ערך הופעת בכורה וניסה לפני שהוחלף בדקה ה-67, אבל לברק בכר עדיין חסרה סיומת

(גודל טקסט)

זה כבר לא זה. חשבו שזה זמני, קיוו שזה יעבור, אמרו שהקבוצה תתייצב עם סיגרת חלון ההעברות, אבל זה פשוט לא זה. הפועל באר שבע סיימה היום (שני) בתיקו 0:0 עם בני יהודה לאחר משחק רב החמצות, ואחרי ארבע מחזורים מפתיחת העונה היא עדיין ללא ניצחון.


הבשורה הטובה מכיוונה של באר שבע: הרכש החדש והיקר בתולדות הקבוצה, דיא סבע, נראה טוב והכימיה עם ההקישור מצוינת. הבשורה הרעה: עם התקפה שכוללת את סבע, האסלביינק, מליקסון, עזרא ועוד, העובדה שבקושי נהטה בעיטה אחת למסגרת צריכה להדאיג מאוד את בכר. באר שבע שלטה כבר מהפתיחה, ולמעט הזדמנויות פה ושם של האורחת – כולל החמצה גדולה של ירדן שועה – האדומים תיפעלו את המשחק כרצונם. בזה אחר זה חדרו החלוצים, ולפעמים גם אוגו או ניב זריהן שנכנס במפתיע במקום קורהוט כבר בדקה ה-38, את שערו של זובאס, אבל איכשהו שום דבר לא יצא מאף אחד מההזדמנויות האלה.


היכולת טובה, החיבור בין המצטרפים החדשים לשורש הוותיק עובד, אבל סיומת אין. מהעבר השני, גם בני יהודה פתחה עונה בצורה נוראית מבחינתה וגם היא ללא ניצחון בארבעת המשחקים הראשונים. גם לזהובים יש סגל טוב, צעירים מוכשרים והרבה תשוקה, אבל משהו לא מתחבר לקבוצה של יוסי אבוקסיס. בשני הבא תארח בני יהודה את רעננה הלא צפויה ותנסה להתחיל מחדש נגד קורצקי, בעוד באר שבע תצא לסמי עופר למפגש נגד מכבי חיפה שגם לה לא חסרות בעיות. אולי שם תוכל האלופה לעצור את ההתדרדרות.

 

בכורה במדי הפועל באר שבע. דיא סבע בחימום (דני מרון)

דקות ראשונות אחרי תקופה ארוכה. מיהאי קורהוט (דני מרון)


הרכבים
הפועל באר שבע: 
אריאל הרוש, בן ביטון, שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, מיחאי קורהוט (ניב זריהן 38), ג'ון אוגו, אריק סאבו, חן עזרא, מאור מליקסון, דיא סבע, נייג'ל האסלביינק.


בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.


מהלך המשחק
דקה 1: השופט רועי ריינשרייבר אוציא את המשחק לדרך בטרנר לעיני כ-15 אלף צופים.


סבע. בכורה בהרכב (דני מרון)
סבע. בכורה בהרכב (דני מרון)


דקה 22: אחרי פתיחה מהוססת, סבע הגיע להזדמנות ראשונה וחדר לרחבה לאחר תרגיל נהדר אבל הרוחב שלו להאסלביינק לא היה מדויק וזובאס קלט את הכדור.


דקה 29: מ-20 מטר, סבע שלח בעיטה שעברה רק קרוב לשער.


דקה 35: הזדמנות ראשונה של בני יהודה. קונסטנטין הרים כדור מצד ימין, שועה היה חופשי לחלוטין ברחבה אבל הכדור לא התלבש לו והתגלגל החוצה.


ניב זריהן מחליף את קורהוט (דני מרון)
ניב זריהן מחליף את קורהוט (דני מרון)


דקה 38: למרות שהעלה את קורהוט לראשונה העונה, בכר כנראה לא מרוצה מההונגרי והוריד אותו לספסל. ניב זריהן עלה במקומו.


דקה 45: הפועל באר שבע חזרה ללחוץ. אוגו בתרגיל נהדר חדר לרחבה, קיבל בחזרה מהאסלביינק אבל הבעיטה יצאה לא טוב והכדור נהדף לקרן.


דקה 78: כדור קרן של באר שבע התרומם לכיוון הרחבה וטייל על קו השער אבל לא היה מי שידחק אותו פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי