ביקורת על ולדימיר איביץ': "צריך יותר יצירתיות במשחק"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

במכבי תל אביב קיימת הערכה רבה למאמן אך ישנה ביקורת על המעבר האיטי למשחק ההתקפה ועל החילוף של דוידזאדה באמאדור במקום סבוריט מול נתניה. פרץ אצילי וצ'יקו אפואדו בהרכב לגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

למרות הניצחון 1:2 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה והבטחת המקום הראשון בליגה, בקבוצה מבינים שיש עוד מה לשפר ובעיות מקצועיות שצריך לפתור. בקבוצה נשמעו תהיות מה השתבש במחצית נגד הקבוצה מעיר היהלומים שהוביל לשינוי במערך לאחר הפציעה של אופיר דוידזאדה שלא יכול היה להמשיך, ובמועדון סבורים שאנריק סבוריט היה צריך ליהכנס במקומו של דוידזאדה ולא ז'איר אמאדור.

בקריית שלום קיימת הערכה רבה כלפי איביץ', אך ישנה ציפייה שמשחק המעבר של הקבוצה יהיה מהיר ויצירתי יותר. עוד חיסרון שהורגש הוא של קשר אמצע עם משחק ראש משובח, בהעדרו של דור פרץ שהיה נהדר במשחקים האחרונים. השער שספגה הקבוצה נגד מכבי נתניה לאחר תרגיל הקרן מוכיח כי התיאום בהגנת הקבוצה עדיין לוקה בחסר. גם ההחלטה להושיב על הספסל גם את צ'יקו אופואדו וגם עומר אצילי ולתפקד את דור מיכה באגף ימין מצריכה מחשבה מקצועית והסבר, בעיקר מול מערך הגנתי וחסר ביטחון כמו זה של מכבי נתניה. במועדון טוענים שמערך שפתח במשחק לא תורגל באימונים האחרונים.

בגמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה ביום רביעי הקרוב אמורים להתבצע מספר שינויים בהרכב כשדור פרץ, אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור ועומר אצילי מתוכננים לפתוח בהרכב. במכבי תל אביב רוצים להניף תואר ראשון העונה לפני הדרבי בליגה נגד הפועל תל אביב ביום שני. בקבוצה ממתינים לחלון ההעברות בחודש ינואר כדי לבצע שינויים כשעיקר החיפושים הם אחרי שוער נוסף, בלם וחלוץ. אצל סגנית האלופה מבינים שלשם כך יצטרכו להפרד מאחד מהשחקנים הזרים.


פרץ. יחזור ל-11 לגמר גביע הטוטו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי