אוהדי סכנין: "הספורט ניצח, מחכים לאוהדי בית"ר בדוחא"

אוהדי בני סכנין בטדי
אוהדי בני סכנין בטדי | אודי ציטיאט

במועדון יפתחו בהכנות לקראת הפועל חדרה בשבת, אך האוהדים עדיין מעכלים את החזרה לטדי. עוביידה חטאב עשוי לחזור להרכב על חשבונו של אמיר נסאר, גם שלומי אזולאי עשוי לרדת לספסל

(גודל טקסט)

לאחר מנוחה של יום אחד, יחזרו היום (רביעי) שחקני בני סכנין לאימונים ויתחילו בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל חדרה. במועדון מצפים לטעום ניצחון ראשון העונה, לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות וההפסד לבית"ר ירושלים במחזור האחרון.

מבחינה מקצועית מבינים גם בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים כי הקרדיט של הקהל ייעלם אם לא יגיעו תוצאות בהקדם, לכן סימנו את המשחק הקרוב כמשמעותי להמשך העונה. למרות ההפסד ביום שני לבית"ר ירושלים נראה כי בני בן זקן אינו מתכוון לבצע שינויים מרחיקי לכת כאשר עוביידה חטאב עשוי לחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של אמיר נסאר ושלומי אזולאי שהחמיץ מספר הזדמנויות קורצות עשוי לאבד את מקומו בהרכב.

למרות שכבר עברו יומיים, שיחת היום בסכנין עדיין הייתה חזרת הקהל האורח במשחקים בין הקבוצה לבין בי"תר ירושלים, כשלראשונה מזה שלוש שנים הגיעו אוהדי סכנין לאצטדיון טדי. אשרף אבוריא, אחד מהאוהדים שהיה במשחק אמר: "הספורט ניצח. זאת הייתה טעות למנוע מאיתנו להגיע לירושלים והחזרה הייתה חוויה בלתי נשכחת. הגענו בצורה ספורטיבית והתנהגנו למופת. חבל שרק שלא ניצחנו כי היו לנו הרבה מצבי הבקעה. כעת נחכה לאוהדי בית"ר בדוחא".


שחקני סכנין חוגגים עם האוהדים. מצפים לניצחון על חדרה (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי