ורגוץ' סובל מקרע של סנטימטר בשריר הירך האחורי

ברנקו ורגוץ'
ברנקו ורגוץ' | דני מרון

בלם מכבי נתניה עבר אולטרסאונד וצפוי להיעדר מול אשדוד. בקבוצה יעמדו היום לדין בעקבות אירועי המשחק בק"ש לאחר שתפסו את משליך המצית וצפויים להגיש תביעת נזיקין. התלבטות לגבי שיתופם של ברשצקי ופיניש

(גודל טקסט)

בשורה רעה נוספת לנועלת הטבלה מכבי נתניה: בלם הקבוצה הקרואטי, ברנקו ורגוץ', עבר צילום אולטרסאונד בו התגלה קרע באורך סנטימטר אחד בשריר הירך האחורי שלו. הבלם ייאלץ לנוח עוד מספר ימים וצפוי להיעדר מהמשחק החשוב ביום שבת הקרוב מול מ.ס אשדוד (19:30, שידור ישיר בספורט3).

כבר בשבת נעדר ורגוץ' ממשחק ההפסד למכבי ת"א, כאשר למרות שרצה לשחק, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא רצה לסכנו. כעת הם צפויים להסתדר בלעדיו גם בשבת, כשהבלם בספק גם למשחק הליגה הבא נגד בני יהודה. למרות האכזבה מיכולתו של טים הויבך, הוא צפוי לפתוח גם בשבת בכל זאת לצידו של דודי תירם במטרה לשפר את משחק ההגנה של היהלומים שספגו עד כה תשעה שערים – כמות השערים הגבוהה ביותר בליגת העל ביחד עם בית"ר ירושלים. צוות המאמנים עדיין לא החליט אם לכלול בסגל את שני שחקני הרכש, סתיו פיניש ומוטי ברשצקי, זאת לאור העובדה כי השניים כמעט לא שיחקו מתחילת העונה.

בנתניה ינסו בשבת לצבור סוף סוף ניצחון ראשון העונה, כשבניגוד לשלושת מחזורי הפתיחה, מהמשחק מול מכבי ת"א יצאו בקבוצה שבעי רצון. "אמרנו כבר שהמטרה היא קודם כל לחזור לשחק כדורגל ואז יגיעו התוצאות", אמרו במועדון. "ברגע שזה קרה, עכשיו המטרה היא סוף סוף להשיג ניצחון ראשון. בטוח שזה ישחרר את הלחץ".

בעניין אחר, היום תעמוד הקבוצה לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים וקריאות גזעניות במשחק נגד עירוני קריית שמונה. על-פי דו"ח השופט, בדקה ה-76 פנו אנשי ק"ש בגין קריאות גזעניות לעבר אחד משחקניהם שקיבל טיפול, אך מי ששמע זאת היה משקיף המשחק איציק כהן. בנוסף, בדקה ה-88 הושלכו מיציע נתניה שקית גרעינים, כוס שתייה ומצית. בנתניה בתגובה יגיעו מוכנים היום לדיון וכבר הצליחו לתפוס את זורק המצית באמצעות מצלמות האבטחה, כשבקבוצה מתכוונים לספר לדיין כי נגד הזורק תוגש תביעת נזיקין. הזורק אגב, אינו בגיר.


ורגוץ'. ייעדר לפחות בשבת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי