צפו בתקציר: צמד של לוסיו סידר לחדרה 1:2 דרמטי בסכנין

לוסיו
לוסיו | ערן לוף

מהלך יפה של אבו פאני הסתיים בראשון של החלוץ (32), שכבש גם את השני (89) והמשיך את פתיחת העונה החלומית של העולה החדשה, שפתחה פער של שלוש נקודות ממכבי ת"א בפסגה. פיראס מוגרבי איזן זמנית (32)

(גודל טקסט)

ארבעה ניצחונות ותיקו, זה המאזן המדהים של הפועל חדרה בתום חמישה מחזורים בליגת העל. להזכירכם, מדובר בקבוצה שחזרה העונה לליגת העל אחרי 39 שנות היעדרות ובקושי הצליחה להעמיד תקציב ראוי. הערב (שבת) החבורה של ניסו אביטן ניצחה את בני סכנין 1:2 באצטדיון דוחא מצמד של לוסיו, שהבקיע את השני בדקה ה-89 והעניק לקבוצה הצנועה מהשרון את המקום הראשון. פיראס מוגרבי הצליח רק לאזן זמנית ובסיום הקהל הביתי קרא למאמן בני בן זקן להתפטר.

המשחק נפתח בצורה שקולה, אך בדקה ה-30 הייתה זו חדרה שעלתה על לוח התוצאות. אבו פאני קיבל כדור באגף ימין, עקף את השומר שלו והכניס כדור נהדר ללוסיו שהקפיץ באלגנטיות לרשת של קנדיל. האורחת לא הספיקה לחגוג וסכנין השוותה ל-1:1. הבלם ירין פרץ איבד כדור למהראן ראדי שהכניס כדור עומק מצוין אותו פיראס מוגרבי סיים בבעיטה חדה לרשת (32).

במחצית השנייה סכנין הייתה טובה בהרבה והגיע ללא מעט מצבים מסוכנים, אבל הפועל חדרה נהנתה מלא מעט מזל והרבה אופי. בדקה ה-89, כשנדמה  היה שהמשחק יסתיים ללא הכרעה, לוסיו – אקס הפועל באר שבע – כבש את השני שלו ונתן את האות לחגיגות הגדולות בשרון.

בעקבות הניצחון חדרה העלתה את מאזנה ל-13 נקודות מתוך 15 אפשריות, הכמות הגבוהה ביותר שלא עולה חדשה מאז קריית שמונה ב-2010/11. אפרופו הקבוצה הצפונית, במחזור הבא היא תארח את החבורה של ניסו אביטן, שעלתה כאמור לפסגת הטבלה עם שלוש נקודות יותר ממכבי תל אביב לה משחק חסר. בני סכנין, מנגד, שקועה עמוק בחלק התחתון ללא ניצחון ועם שלוש נקודות בלבד. בשבוע הבא היא תצא לסמי עופר למפגש מול הפועל חיפה.


אל תעירו אותו מהחלום. ניסו אביטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי