במכבי נתניה מאושרים: "פשוט התפוצצנו, אין מילה אחרת"

חגיגה נתנייתית באשדוד
חגיגה נתנייתית באשדוד | לירון מולדובן

ניצחון ראשון העונה ליהלומים: "קשה לתאר כמה לחץ השתחרר". מחמאות למלמד ("מגיע למצב בכל משחק") ולבצי'ראיי ("פיקפקו שהבאנו אותו"). טענות על השיפוט: "לא ברור מה הוא ראה". וגם: החגיגות בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

שמחה גדולה התפרצה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי נתניה לאחר הניצחון 1:4 על מ.ס אשדוד, שהיה הראשון של הקבוצה העונה וזה שחילץ את המועדון מהמקום האחרון. בקבוצה לא נבהלו מהפיגור אליו נקלעו, והמשיכו את היכולת הטובה מהמשחק מול מכבי תל אביב כאשר בסיום, חדר ההלבשה הפך למעין מועדון ריקודים עם שירי עומר אדם שהתנגנו ברקע.

"התפוצצנו. אין מילה אחרת" אמרו שחקנים במועדון. "יש פה מלא כישרון והניצחון הזה פשוט שיחרר אותנו. קשה לתאר כמה לחץ השתחרר. שלטנו במגרש בצורה מוחלטת". למרות הניצחון, בקבוצה לא שכחו את טעויות השיפוט של השופט נאאל עודה שהעניק לאשדוד פנדל שלא היה, ובנוסף התעלם ממכה ללא כדור של יוסיפ איבנצ'יץ' לקראת סיום המשחק: "זה לא היה קרוב בכלל לפנדל. לא ברור מה השופט ראה".

קשה לציין שחקן שלא זכה למחמאות אמש בנתניה, אך במרכז עמדו צמד החלוצים פאטוס בצ'יראיי וגיא מלמד. הראשון כבש צמד בכורה בישראל והראה מדוע בנתניה החליטו לצרפו: "אנשים בהתחלה פיקפקו ואמרו שהוא לא הייתה הבחירה הראשונה שלנו. נכון שחיפשנו להביא אולי שחקן יותר מהיר באופי שלו, אבל איך אפשר לפקפק בשחקן עם רזומה כזה?" אמרו במועדון. לפחות בקטע החברתי, נראה שבצ'יראי כבר השתלב כשבסיום חגג עם צעיף של הקבוצה ומנגד ביציעים התנופף דגל של מדינתו, מונטנגרו.

שחקני נתניה חוגגים.
שחקני נתניה חוגגים. "שלטנו במגרש בצורה מוחלטת" (לירון מולדובן)

גם מלמד, שהיה המטרה הראשונה של הצוות המקצועי בתחילת הקיץ (אחד משני המאמנים שי ברדה אימן אותו עוד במחלקת הנוער בהפועל כפ"ס) החל לפרוע שטרות: "היתרון הגדול של מלמד הוא שהוא מגיע בכל משחק לפחות למצב אחד. זה טוב שאפשר לשחק איתו גם בקו".

גם אביב אברהם, שעבר מבחן כשירות ועלה בהרכב בלט והוכיח שביום שאחרי סבע ולוי הוא מוכן לקחת על עצמו יותר. בקבוצה מקווים שהבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' יוכל לחזור להתאמן במהלך השבוע ולהיות כשיר למחזור הבא מול בני יהודה, אם כי מחמאות נרשמו לדודי תירם וטים הויבך, שרשמו משחק כמעט חף מטעויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי