איביץ' מתלבט: אצילי וגולסה עשויים לפתוח את הדרבי על הספסל

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

הדרבי ישוב במסגרת הליגה לאחר כשנה (שני, 21:00), לזרים במכבי תל אביב הוסברה חשיבותו אחרי ה-1:4 על האדומים בגביע הטוטו בחודש שעבר. דוידזאדה הפצוע ייעדר, אופואדו ופרץ יזכו לקבל את חולצת ההרכב?

(גודל טקסט)

נכון שזכינו לדרבי תל אביבי במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, אבל מחר (שני, 21:00), לאחר הפסקה של כשנה, המשחק היוקרתי ביותר בכדורגל הישראלי חוזר לליגת העל כשמכבי תל אביב תארח באצטדיון בנתניה את הפועל תל אביב.

לפני כחודש וחצי השתיים נפגשו באותו המגרש וזה הסתיים ב-1:4 לזכות סגנית האלופה על חשבון קבוצתו של קובי רפואה שרק שבה אחרי עונה בליגת המשנה, אבל שחקני מכבי תל אביב מבינים שבדרבי במסגרת הליגה יהיה עליהם להגיע דרוכים ומוכנים הרבה יותר מאותו מפגש שהוכרע במחצית השנייה, כשהאדומים עוד היו הרחק ממצב אופטימלי לקראת פתיחת העונה. גם לשחקנים ולצוות הזר הוסברה משמעות הדרבי התל אביבי ואלו מודעים לכך שהאווירה תהיה אחרת מזו שהורגשה בגביע הטוטו, על אף שבשלב זה מתכוון ארגון "מכבי פנאטיקס" שלא לעודד עקב חילוקי דעות מול ההנהלה.

באימונים תרגל המאמן ולאדן איביץ' שתי שיטות משחק, אולם ברביעיית ההגנה לא צפויים שינויים כך שיפתחו אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני ואנריק סבוריט, כשאופיר דוידזאדה הפצוע בברך לא ייכלל בסגל. בקישור האחורי אמור לשחק דן גלזר לצדם של אחד מבין דור פרץ ואייל גולסה והרביעייה הקדמית צפויה לכלול את דור מיכה, צ'יקו אופואדו או עומר אצילי, איתי שכטר ואלירן עטר.


שכטר, עטר ומיכה. יפתחו בהתקפה של איביץ' (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ (אייל גולסה), דן גלזר, דור מיכה, צ'יקו אופואדו (עומר אצילי), איתי שכטר, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי