על פי בקשת המשטרה: יצחק אספה שוחרר למעצר בית

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

למרות שטרם הודה במיוחס לו, משטרת ישראל נקטה בצעד חריג בעקבות שיתוף הפעולה של שחקן מ.ס. אשדוד עם חוקריו. אספה חשוד כי דרס למוות והפקיר את ארי נשר ז"ל בתל אביב

(גודל טקסט)

המשטרה תבקש לשחרר את שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה למעצר בית מלא. אספה, שביום ראשון מעצרו הוארך בשלושה ימים, חשוד כי דרס למוות בשדרות רוקח בתל אביב והפקיר את ארי נשר ז"ל בן ה-16, שהובא שלשום למנוחות. הדיון בנושא ייערך היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב.

ההחלטה לשחררו למעצר הבית גיעה למרות העובדה שאספה עדיין חשוד בהריגה אך טרם הודה במיוחס לו. במשטרת ישראל אומרים שמה שהוביל לצד היה העובדה שהכדורגלן החל לשתף פעולה ומסר את גרסתו לאירועים. בשלב זה ניתן להורות על שחרורו למעצר בית מבלי לפגוע בחקירה. גרסתו של אספה נבדקת במשטרה לעומת הגרסאות שנמסרו על ידי מעורבים אחרים שנכחו בזירת האירוע בנוסף לעוד עדויות שנגבו בימים האחרונים.

כזכור, בעצת פרקליטו עו"ד כפיר דור שמונה על ידי מ.ס. אשדוד, החל אספה לשתף פעולה עם חוקריו. התאונה התרחשה בערב חג הסוכות לפנות בוקר, בה כאמור נהרג נשר, בנו של הבמאי הישראלי אבי נשר, וצעיר נוסף בן גילו נפצע בינוני עד קשה, לאחר שהשניים רכבו על אופניים חשמליים ונפגעו מרכב בו על פי החשד נהג אספה, שעשה דרכו חזרה ממסיבת יום ההולדת של חברו אור דסה שמשחק בהפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי