בואטנג לא בתוכניות, רוג'ר ברנרדו קיבל את הדחתו מההרכב

ואלון אחמדי עם רוג'ר ברנרדו
ואלון אחמדי עם רוג'ר ברנרדו | אודי ציטיאט

בהפועל ת"א מרוצים מהנקודה בדרבי, אך המאמן קובי רפואה אמר לשחקניו: "זה הזמן לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות". הגנאי הצעיר לא צפוי לזכות לדקות בקרוב, בעוד קאיו אמור לערוך בכורה בשני מול אשדוד

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב קיבלו היום (רביעי) יום חופשי מאימונים ומחר יפתחו את ההכנות למשחק ביום שני באצטדיון המושבה נגד מ.ס. אשדוד. באימון אתמול קיים המאמן קובי רפואה אסיפת שחקנים בה דיבר על היום שאחרי הדרבי נגד מכבי תל אביב והבהיר: "עכשיו צריך להתמקד בצבירת נקודות מלאות לאחר משחקי התיקו הרצופים. הדרבי עבר ומכאן תהיה ההתקדמות שלנו, אני מאמין בכול אחד מכם".

בהפועל תל אביב כבר מכינים תוכנית מקצועית לקראת המשחק נגד מועדון ספורט אשדוד שתשחק במערך הגנתי בן שלושה בלמים ותצא קדימה בהתקפות מעבר מסוכנות. הקשר הברזילאי קאיו מתקדם בנושא הכושר הגופני ואמור לערוך את הופעת הבכורה שלו אצל האדומים. שחקנים בקבוצה טוענים כי היכולת של קאיו תשפר את משחק ההתקפה של הקבוצה, ואילו בשלב זה הקשר הגנאי עמנואל בואטנג רחוק מלהיות משותף במשחקי הקבוצה.

רק לקראת סוף השבוע יוחלט אם הקשר אמיר עגייב יחזור לסגל ושחקן בכיר אחר יעלה ליציע. הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו קיבל בהבנה את הדחתו מההרכב ולחבריו הבטיח כי יעשה כול מאמץ לשוב להרכב הראשון. בנוסף, בהפועל תל אביב הביעו אכזבה ששום שחקן שלה לא הוזמן לנבחרת ישראל על ידי צוות האימון האוסטרי.




קאיו בעת הצגתו. הבכורה צפויה ביום שני (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי